2019. szeptember 3., kedd

Danika



Megérkezett most nyáron a családba, így aztán nagybácsis komolysággal magyaráztam neki az élet nagy és kis dolgairól.
 
Beszélgettünk üzletről, politikáról, filozófiáról, aztán persze egy jött kis trotyi-trotyi, pelus, kaja, büfi, puki, satöbbi... majd ott folytattuk, ahol abbahagytuk. Tőzsdeindexek, parlamenti demokráciák, ortodox hívők, felvilágosodás, történelem, végigmentünk sok-sok témán. Elámult azoktól a fantasztikus dolgoktól, amiket meséltem neki, még a nyála is kicsorgott az anyja pólójára. Mondom eeez igen, ilyen egy értelmes gyermek!
 
Tovább meséltem neki az Európai Unióról, az országok eladósodottságáról, ingatlanpiacról, GDP-ről és állampapírokról. Bár, az anyja gyönyörködött benne milyen aranyos ahogy szuszogva alszik a vállán, de én tudom hogy csak átgondolta a hallottakat, éppen a témába vágó kérdéseken gondolkozott.
 
Aztán folytattam tovább a fejtegetéseimet, épp rákanyarodtam volna az ENSZ-re, és a közel-keleti politikára, de aztán mondták az anyjával, hogy most már picit késő lesz, és most inkább elvonulnának már a gyerekszobába lexikonokat olvasgatni. Mondtam hogy igen, nagyon helyes, kezet fogtunk Danikával és távoztam. Ilyen egy tapintatos nagybácsi, nem?
 
 
Üdvözlettel
A Kolostor Őre
 
Csak Könnyedén
 
 
 
Társadalmi célú hirdetés: