2011. szeptember 8., csütörtök

Kinga üzent Neked! Nézd meg!

Ahogy egy gyönyörű virág nyílik ki, úgy bontakozik ki az ember életében is sok-sok szépség, amikor elkezd mélyebben foglalkozni a sahaja jóga meditációval. Itt a kolostoros blogon keresztül rengeteg ilyen levelet kapok. Sok élettörténetbe kaphattam már bepillantást. Megható, kedves, olykor sokkoló, máskor pedig vicces élethelyzetekről és történetekről olvashatok ezáltal. Minden nap rácsodálkozom hogy mennyire fantasztikus dolog ez az internet, és hogy ilyen módon is mennyi mindent át lehet adni egymásnak, és hogy milyen szinten lehet mások örömére lenni, és hogy mekkora boldogságot is tud ez adni. És még ennél is van tovább!

Amikor kilépünk az internet "kötöttségeiből", és még közelebb kerülünk egymáshoz, a közös meditációkhoz, és amikor együtt tudjuk egymásban erősíteni a mélyebb meditációt, a mélyebb nyugalmat, kiegyensúlyozottságot és a lelki békét, na az ám az igazi! Egy ilyen élménybeszámolót olvashatsz most. Kinga nem állt meg az internet adta lehetőségeknél, hanem tovább lépett, és leveléből bizony úgy tűnik hogy egyáltalán nem bánta meg! Olvasd el, hogy milyen csodás változások áltak be az Ő életébe!

Kinga levele, amit pár napja kaptam Tőle:

**********************************************************************

"...néhány személyes tapasztalatomat szeretném most leírni, és amennyiben úgy érzed, nyugodtan oszd meg a blog olvasókkal. Szóval, megpróbálok rövid, és érthető lenni.

Néhány évvel ezelőtt felébredt bennem a vágy, a szándék, hogy másként szeretnék élni. Milyen érdekes, hogy néhány hét alatt gyökeresen megváltozott az életem. Persze ez a hirtelen változás erős örvénylést idézett elő az életemben, és sokszor én is csak kapkodtam a fejemet, hogy Istenem, mi történik most velem, és körülöttem. Szerencsés vagyok, mert nem adtam fel az igényt, hogy harmonikusabb egy életre vágyom, mint ami jelenleg van körülöttem.

Sokat olvastam, és sokat tapasztaltam, de ekkor már az olvasott írások hatására felismertem a dolgokat, cselekményeket, és egy lassú, de emelkedő fejlődés indult el az életemben. Még ekkor is folyamatosan jöttek a régi negatív elemek, és a próbatételek, de már legalább tudtam hogy ezeknek nekem kell hogy véget vessek. Még ekkor sem garantálta nekem senki, hogyha ezt az utat követem, akkor majd jól érzem magam az életemben.

Itt most felgyorsítom az eseményeket, és rátérek arra, ami miatt most ezt a levelet írom. Rám talált a Sahaja Jóga, és egy olyan fantasztikus utazás vette kezdetét, amire mindig is vágytam. Persze először nyitottan ismerkedtem vele, majd, emberhez méltóan, kerestem a Mátrixban rejlő hibáit, és mára már Hálás vagyok amiért megismerhettem!

Hálás vagyok azért, mert olyan elfogadó, és kedves embereket ismerhettem meg általa, mint amilyenek Ti vagytok Zsuzsával. És hálás vagyok azokért a türelmes tanításokért, ahogyan átadjátok minden elvárás, vagy erőltetés nélkül a Sahaja Jóga alapjait. Mára már mondhatom, hogy minden nap meditálok, sétálok a természetben, és tornázok, és sokkal, de sokkal türelmesebb és megértőbb vagyok, mint egykor. Nem utolsó sorban, az életem egyéb területein is hatalmas változások mennek végbe...

...Az igazi áttörést, a vágyott lelki békét, kiegyensúlyozottságot a Sahaja Jóga hozta meg az életembe. Naponta többször is leülök, és felemelem a Kundalini-met, és átadom magam a meditációnak. Azóta nem görcsölök a következő lépésen, csak teszem a dolgom, és közben sokszor eszembe jut a mondás, amit hirdetsz:
Csak Könnyedén!
És lelki füleim közben hallják, hogy hozzáteszed nevetve,
ahogyan pedig a Gonzi mondaná: És szívből!

És néhány hete, amikor a kertetekben bográcsozás után énekeltünk egy gitár, egy dob, és néhány amatőr ütős (mint én is) bevonásával, szóval amióta, ezt én csak úgy hívom, hogy örömzenéltünk, azóta dúdolok, és énekelek ha csak egy szabad percem van.
Mellékesen megjegyzem, hogy ez szintén egy olyan vágyam volt az elmúlt időkben, ami lám-lám, anélkül, hogy ezt tudatosan tudtam, megteremtődött. Így végezetül nincs is más, amit mondani szeretnék Nektek, csak annyi, hogy: KÖSZÖNÖM

Ezeket a gondolataimat szerettem volna megosztani Veletek: Utatokat Keresők
:-)

***********************************************************************

KINGÁVAL egyébként már találkozhattál itt a blogon, a
"MasszázsSzentélyből jelentkezem" című bejegyzés videójában >>>

Azt javaslom Számodra, hogy ha egy mód van rá, akkor Te se állj meg az internetnél! Állj föl az otthoni kényelmes fotelből, és gyere ki a való világba, meditáljunk együtt! Ahhoz hogy igazán fejlődj, és mélyebb tapasztalásokat elérj, bizony Neked is áldozatokat kell hoznod! És mivel tudhatod hogy a sahaja jóga teljesen díjmentes, a blog is abszolút pénztárcakímélő üzemmódban működik, ezért bizony itt nem kell anyagi "áldozatot" hoznod! Itt annyit tehetsz, hogy az idődből szánsz arra, hogy eljössz a közös meditációkra.

Persze választhatsz más hétvégi programot is, nyílván Te tudod mi a fontos Számodra. Az is lehet hogy még nem is vagy igazán felkészülve a nagyobb dolgokra. Lehet hogy nem ért meg még Benned ezirányban a fejlődés. Talán korai lenne még Számodra, vagy egész egyszerűen a sahaja jóga nem Neked való. Ez is könnyen lehet, mert valójában itt már nem a felszínesség van kapargatva, divatos körülmények közt és kiegészítőkkel, hanem mélyebb dolgok, és ez tényleg nem való mindenkinek! Őszintén szólva ezt nem tudom hogy Neked való-e, vagy Te kész vagy-e egyáltalán hogy mélyebb dolgokat megtapasztalj, és hogy egy valóban spirituális útra lépj, ami nem merül ki, holmi Spirituális Sablonok, szavakban történő puffogtatásában. Mindezeket Neked kell tudnod magadban hogy egyáltalán mire is vágysz, merre szeretnéd életed útjának folyását terelni, és ezért mit is vagy hajlandó megtenni! Szóval ha úgy érzed, hogy Kingához hasonló élményeknek és tapasztalatoknak a Te életedben is helye van már végre, akkor a most szombat egy nagyszerű lehetőség arra nézve hogy megtedd az első lépést!

***************************************************
Meditatív Szombatok Pécsen
Most szombaton ismét, egy könnyed,
ám igazán mélyreható meditációval >>>
***************************************************

A mostani szombat délután, Veled vagy nélküled, de pár embernek mindenképp a feltöltődést, a belső egyensúly megtalálását, egy sokkal mélyebb nyugalom megalapozodósát, lelkünk emelkedettségének igazi, meditatív átélését fogja jelenti. Hidd el, ha az ilyen élmények rendszeressé válnak az életedben, teljesen át fognak alakulnak majd a hétköznapjaid is! Tudod hogy? Valahogy így:


(nagyításhoz klikk a képre)

A szürke és semmitmondó, lehangoló hétköznapok átalakulnak! Valódi színekkel, illatokkal, mélyebb élményekkel itatódnak át! Megnyílik a táj. Új dolgokat fedezel fel! Az élet egy új arcát mutatja meg. Szépség és harmónia jelenik meg ott, ahol eddig csak szürkeséget láttál. És a legszebb az egészben, hogy valójában nem a külvilág, hanem Te alakulsz át! Kívánom hogy a Te életedben is beköszönjön ez! Hogy életed ne a szürkeségről, ne a túlélésről, hanem igazi színekről, örömről, harmóniáról és a vidámságról szóljon! (-:

Ha készen állsz,
akkor találkozunk most szombaton Pécsen, a Mecsek lábainal!

A program pontos helyszínét és időpontját,
a szokásos linken, itt találod >>


Üdv
A Kolostor Őre


Csak Könnyedén

*******************************************************************************
A MISSZIÓ --> Hiszek abban hogyha minden családban lesz legalább egy, rendszeresen meditáló ember, az mindent meg fog változtatni! Türelmesebb, megfontoltabb, és sokkal kiegyensúlyozottabb lesz az ország. A célom az hogy ez összejöjjön, hiszen ez mindannyiunk érdeke is. Egy sokkal tudatosabb, emelkedettebb és kedvesebb társadalom már igazán ránk fér végre. A kolostoros blog egyszerű, és pénztárca kímélő eszközeivel, na és az internet segítségével ez könnyen elérhető. Ha tetszett ez a mostani bejegyzés, értékesnek, humorosnak, vagy éppen elgondolkodtatni valónak találtad, akkor mindenképp küldd tovább most másoknak is! HAJRÁ!