2009. november 22., vasárnap

Vácon jártam, meditáltam

Meditációs kirándulással kötöttem össze, a most hétvégi rokonlátogatásomat, amelynek tapasztalatait gondoltam megosztom Veled. Már egy jópár hónapja tart rendszeresen, minden szombat délután Vácon, sahaja jóga meditációs program. Teljesen az alapoktól, a kezdeti lépésektől indult a kurzus. Nagyon sok jót hallottam a programról idáig. Mesélték, hogy mennyire erősek a vibrációk, mély meditációk vannak, érdeklődő és nyitott emberek járnak oda, úgyhogy mindenkinek nagyon kellemes az ottlét.

Mivel a környéken jártam a hétvégén, gondoltam hogy ezt most nem hagyhatom ki, meglátogatom őket! És lám tényleg nagyon szuper volt! Kb. 50-en lehettünk. A program kezdése előttről láthatsz egy kis villám beköszönést:



A kurzus, a sahaja jógának már eléggé a "haladó" szintjénél jár, úgyhogy ehhez kapcsolódóan voltak meditációk, és videófelvételek is Shri Matajitól. A témákhoz kapcsolódóan, nekem is volt egy kis "előadásom", bizonyos felismerésekről. Mivel jópár hónapja nem beszéltem ennyi ember előtt, ezért az elején volt is egy kis lámpalázam, ami aztán azért szerencsére elmúlt, és remélem "át is ment" az üzenetem!

Mindezek mellett volt élőzene is a programon, (tabla dob, gitár, ének) ami csodás volt! Korábban már, a szlovákiai szeminárium beszámolójában meséltem a zene, és a meditáció kapcsolatáról. Itt most ugyanaz az emelkedettség valósult meg! Fantasztikus volt!

Külön öröm volt találkozni olyan kolostoros blogolvasókkal, akikkel idáig "csak" emailen beszélgettünk! Megismerkedni, váltani pár szót és gondolatot, szuper volt! (-:
Ha Te is ott voltál, de valahogy mégis úgy adódott, hogy nem sodort minket egymás mellé a Sors egy kis beszélgetés erejéig, azért bízzunk benne, hogy hátha majd valamikor a jövőben így alakul! Meglátjuk!

A "haladó meditálók" számára, akik ott voltak a programon, és most olvassák is ezt a blogbejegyzést, azzal tudom zárni itt most a soraimat, mint amivel ott a kis "előadásomat" is.

Szívből kívánom Számotokra, hogy történjenek meg Bennetek a felismerések, (ha nem is ma, ha nem is holnap, de az elkövetkező hetekben-hónapokban), hogy ezáltal, egy sokkal de sokkal magasabb, és finomabb szinten tudjátok gyakorolni a sahaja jóga meditációt, és így, az Öröm és az Áldások táljából egy nagyobb kanállal meríthessetek, és hogy ezáltal a hétköznapjaitok minden pillanata ünnepé alakuljon át! Nagy szavak ezek tudom, de hát a nagy dolgokhoz bizony ezek illenek!



Üdv
A Kolostor Őre


Csak Könnyedén

.