2009. november 21., szombat

"Az auralátók és egyéb csodabogarak engem sem érdekelnek"

részlet az egyik olvasó leveléből:

"...kolostoros blogod pontosan egy olyan webhely, amire vártam pár hónappal ezelőtt (amikor regisztráltam is és azóta én is kapom a hírleveleket), azaz egy olyan hely, ahol semmit sem akarnak rám sózni jópénzért, és nem akarnak győzködni semmiről, hogy márpedig arra nekem szükségem van. Tetszenek a videóid is és szimpatizálok a sahaja jóga meditációval. Bár Shri Mataji képét még nem teszem ki, de azért tisztelem, s magam is rendszeresen meditálok.

Egy ideje úgymond "tudatos teremtéssel" foglalkozom, s publikálok magam is az interneten, blog formájában. Az auralátók és egyéb csodabogarak engem sem érdekelnek, viszont a szellemi törvényekkel tisztában vagyok, köztük a vonzás törvényével (rezonancia törvénye), de azt is látom, hogy manapság ezt a témát igencsak felkapták, s valóságos kereskedelmi iparágat építettek köré. Ettől függetlenül szerintem az alapelv jó.

A tudatos vonzás elengedhetetlen lépése a megengedés (megengedés művészete), mely legtökéletesebben a gondolatnélküli meditációban nyilvánul meg. Ennek egyik nagyszerű irányzata például a sahaja jóga meditációs technikái...."

Fórizs Attila
www.mosolyogjmagyarorszag.hu/mosoly_nap


Üdv
A Kolostor Őre


Csak Könnyedén

.