2009. május 10., vasárnap

Miért nem küldtem ki, a "LEFÚJVA AZ EGÉSZ!" című levelet?

----------------------------------------------------------------------------
Az első közös, élő meditációnk összegzése, tanulságokkal, élményekkel, folytatással, és hogy miért is nem küldtem ki előtte pár nappal, a LEFÚJVA AZ EGÉSZ című levelet!
----------------------------------------------------------------------------

Készíts be, valami kellemes innivalót, mert lehet hogy kicsit hosszabbra fog sikeredni ez a bejegyzés a megszokottnál!

Nagyon nagy élmény volt ez a tegnap este, és ahogy olvasom a sok beérkező levélből, másoknak is.
Csak egy rövid részlet, névtelenül az egyik levélből, aminek különlegessége, hogy tegnap meditált először az olvasó itt a "kolostorban", és ráadásul pont egy ilyen közös meditációban....(-:

"...Mindenek előtt, le kell írjam soha nem meditáltam a tegnapi éjszaka előtt.
Hogyan kerültem kapcsolatba Veled?
Egy nagyon kedves barátom néhány napja kért töltsem le az oldalad, és kért meditáljak vele a telihold éjszakáján. ...

...Érdekes élményben volt részem, vibrált körülöttem a levegő.
Hihetetlenül hamar elaludtam a meditációs gyakorlat után, amint a fejem letettem máris elaludtam, és órákkal tovább tudtam pihenni. ...."


Viszont volt 2 olyan olvasó is, aki valamilyen technikai (vagy más) akadály folyamán nem tudta letölteni az anyagokat. Lehet hogy mások is voltak, de ők nem jelezték felém. Nagyon példaértékű volt az egyikük hozzállása, mert ahogy kivettem levelének hangulatát, semmi szomorúság, csalódás vagy ilyesmi, hanem teljes elfogadás volt, ha már így történt, így kellett lennie...

Sok technikai segítséget nem tudtam nyújtani, de ha legközelebb ilyen lesz, megpróbálok még pontosabb infókat kiírni a link mellé, hogy ilyen esetben mivel, és hogyan lehet, és érdemes próbálkozni, aztán a többit a Sorsra bízzuk....

Annyi információm van még, hogy a feltöltött új hanganyagot, a Rama Kavach-ot, 61-en töltötték le tegnap. Azt hogy hányan hallgatták meg úgy, hogy nem is töltötték le, azt nem tudom pontosan.

--------------------------------------------------------
A KÖZÖS MEDITÁCIÓ TITKA
--------------------------------------------------------

A közös meditáció "hatástöbbszöröző" hatása nem abban áll, hogy valami extra eufórikus hangulatba, transzba, vagy valamilyen hipnotikus állapotba kerülünk, hanem hogy a meditáció nyugalma, békéje, lágy és finom ereje erősebbé válik...

Esetleg a vibrációkat is erősebben érezzük, de nem "nyílik meg az ég" hogy egy másik univerzumba, vagy állítólagos előző életekbe repüljünk, hanem hogy közösen együtt, mélyebben meditálunk... egy közös nagykanállal merítünk a Lélek csendjéből.... Ez a Sahaja Jóga csodája!

Ezen a dolgon túli élmények, a varázslások, kábítások, és "extra" élmények, már eléggé a "veszélyes" kategóriába sorolhatók, és pontosan a szemfényvesztő hamis guruk használják ezt, hogy elkápráztassák leendő áldozatukat! Úgyhogy ha ilyesmi illúziókra vágysz, rosszhír Számodra, hogy itt a jövőben sem fogsz ilyet kapni!

A csendes derű, és az egyre inkább kiteljesedő, a Létezés Önmagába Visszatérő Öröme az, ami itt Rádtalálhat.... ha hagyod....

Az egyik olvasó leveléből idéznék névtelenül, aki valahogy így fogalmazta meg ezt az állapotot, a meditáció utáni másnapját:

"...Tele voltam (vagyok!) energiával!
Egész nap jókedvem volt, mindennek örültem, nem haragudtam senkire, semmire. Boldog voltam, senki nem tudott kihozni a sodromból.

Azt hiszem, András, ez az a béke, harmónia, nyugalom, amiről olyan sokat írtál!
Köszönöm, hogy volt ez az este……
Remélem lesz folytatás…………………"


Kérdezném, egyáltalán nem mellékesen, mindannyiunktól, hogy mi kellhet még az élettől???
Mi kellhet még annál több, hogy egy olyan állapotban legyünk, ahol harmóniában, örömben, és teljes szeretetben tudunk élni, önmagunkkal, és az embertársainkkal?

---------------------------------------------
FOLYATATÁSRÓL...
---------------------------------------------

Természetesen lesz folytatása ennek a típusú, közös, együtt meditálásnak! SŐT!!!
A következő egy sokkal, de sokkal nagyobb léptékű dolog, esemény lesz! Erre még pár hónapot várnod kell, mert még én sem tudom pontosan hogyan fog alakulni a nyár, és az ősz, de legkésőbb szeptember közepéig ez össze fog jönni!

Addig is "gyakorolj" rendszeresen, meditálj mindennap!
Érdemes, hiszen ha eddig nem tetted ezt napi rendszerességgel, és ha most elkezded, meglátod hogy már pár nap, vagy pár hét alatt micsoda változás lesz ez az életedben!

És emlékezz, nem a varázslós, kábulós, transzban, és rózsaszínfelkőkben repkedünk típusú változás lesz, hanem ez a szelid derű, és meditatív nyugalom típusú változás, ami szépen lassan beköltözik majd az életedbe!

----------------------------------------------------------------------
Miért nem küldtem ki,
a "LEFÚJVA AZ EGÉSZ!" című levelet?

----------------------------------------------------------------------

Ha elkezdesz rendszeresen meditálni, két erő az, ami egyszerre elkezd benned munkálkodni! Az egyik, az folyamatosan a meditáció, és a meditatív élet felé fog húzni Téged, a másik pedig egyre inkább távol akar majd ettől tartani! Ez egészen egyszerű hétköznapi dolgokban is megjelenhet, vagy akár érzésekben, gondolatokban, külső körülményekben. Ez megjelenhet akár így is >>

Ennek a két erőnek, a bennünk lévő "harca" folyamatosan ott lesz, még évek múlva is, csak más szinteken, más módon mutatkoznak meg. Valami ilyesmi lehetett most is...

Sok szempontból ez a mostani közös, online, teliholdas meditációnk teljesen új volt a magyar sahaja jóga életében. Maga az egész teliholdas jelenség, meg az hogy sok-sok ember készül közös meditációra, az bizony hatással lehet ennek a két erőnek is a játszmájára, és bizony ez egy elég nagy felület számukra minden téren, hogy hatással legyenek sok mindenre, és sok mindenkire, ez esemény kapcsán!

TELIHOLDAS PÓKERPARTY

Például az egyik olvasóval történt, hogy várta ezt az egész eseményt, szerette volna ezt a közös meditációt, de aztán a körülmények úgy adódtak, hogy a lakás, ahol szeretett volna este meditálni, egy PókerPartynak adott otthont! Na vajon akkor ott, melyik erő győzött? (-: Próbáltam kicsit megvígasztalni egy kis meglepetés ajándékkal, és remélem hogy a legközelebbi eseménynél már sikerül majd velünk meditálnia.

Na de mi történt A Kolostor Őrével?

Nálam is beindultak ezek a folyamatok, ugyanis amikor már javában benne voltam az elmúlt hetekben, ennek az egész szombat estének az ötletelésében, tervezésében, kivitelezésében, és ráadásul már el is kezdtem erről írni Neked, akkor múlt hétvégén, egy vihar miatt, teljesen tönkrement itthon a TV-nk, a Laptopunk, és az internetes modemünk!!!

Sikerült kis is billenem a nyugalmamból rendesen... Hát bizony kapja az ember folyamatosan a Sors Tesztjeit, és aztán rajta múlik hogy mit kezd vele, és milyen módon probálja megoldani....

A legjobb amit ilyenkor tehetünk (valójában mindig!) az, hogyha rátudjuk bízni magunkat a Sorsra! Az, hogy ez tényleg meg is valósuljon bennünk, és ne csak beagykontrollozzuk az agyunkba, hanem teljes lényünkkel eggyé váljunk a Sors akaratával, és életre kelljen a Miatyánk, őszintén bennünk, a
LEGYEN MEG A TE AKARATOD, ahhoz meditációra van szükség....

Hát én is meditáltam, és próbáltam azonosulni a Sorssal...
Közben pedig megtettem a magam kis lépéseit...
Szerelők, biztosítók megkeresése stb stb aztán lesz, ami lesz....

Internetkávézóba jártam, hogy a napi blogos levelezéseimet bonyolítsam...
És ekkor még teljesen bizonytalan volt a szombat este sorsa, ugyanis még nem volt felvéve a hanganyag, nem voltak megírva, megszerkesztve dolgok, és túl azon hogy azért bíztam annak az erőnek a munkájában, amely azon "ügyködik" hogy minél több ember életét segíthesse a meditáció, azért felkészítettem magam egy olyanra is, hogyha a másik erő kerekedne felül, akkor azt hogyan fogom "kivitelezni".

Erre a verzióra készült volna el a "LEFÚJOM AZ EGÉSZET!" című bejegyzésem, amit a fent leírt akadályokkal bemutatva küldtem volna ki, egy pécsi internetkávézóból!

De mint ahogy látjuk, a Sors nem így alakította ezt a folyamatot, ugyanis egy régi Laptop előkerült, egy kollega "tunningolt" rajta picit, és a hét közepétől beindulhatott az esti szerkesztés, hogy szombatra minden összálljon. Persze azért itt még nem adták fel ezek az "erők" a küzdelmet, hiszen közben még volt olyan is, hogy egy elég hosszú túlórázásba is belecsúsztam a munkahelyen, de aztán végülis szépen minden összeállt, és nagyon-nagyon kellemesen, nyugodtan írhatom, hogy kedvezően alakultak a folyamatok.

A feleségem is szerencsére "extra adag" meditatív türelemmel fogadta ennek a hétnek a zűrzavaros eseményeit! (-:
Egyébként nyáron vele is megismerkedhetsz, "beköszön" ide a kolostorba!!! (-:

Egy kis előzetesként,
specialitása az indiai, klasszikus tánc!

-----------------------------------------
4 ÓRA A GÉP ELŐTT
-----------------------------------------

Tehát szombatra minden összeállt, és már 19:00 órától itt voltam. Utolsó levelek megírása, ráhangolódás, meditáció...

A 3 órás idősávban páran írtak, akiknek igyekeztem minél rövidebben, és gyorsan válaszolni, és megmaradni a meditációban....meghallgattam én is a letölthető hanganyagokat...végig is csináltam...többször is....és közben próbáltam ezen az egész dolgon tartani a figyelmem....a közös, kollektív meditáción....nagyon erős volt, nagyon jól tudtam meditálni, és nagyon erősen éreztem a vibrációkat....kellemes volt az egész nagyon...este 11-kor pedig lefeküdtem....másnap reggel is nagyon nagy nyugalom, és csönd volt bennem......

Aztán sok-sok levél. Igyekeztem mindenkinek válaszolni. Ha a Te leveledre véletlenül nem küldtem volna választ, egyáltalán nem direkt volt, légyszi küld el újra a levelet!

Nagy vonalakban ennyi lett volna az összegzés.

Egyértelműen nagyon szuper tapasztalat volt ez számomra, és ahogy látom (...és még sejtem) sokaknak, úgyhogy nem állunk meg, a következő ilyen esemény még egy sokkal nagyobb volumenű téma lesz!!!


Üdv
A Kolostor Őre


Csak Könnyedén

.