2010. március 30., kedd

Szép történet a szülőszobából

Egy olyan kedves, kolostoros blogolvasó levelének egy részletét olvashatod most, amit pár napja kaptam, de megkértem hogy járuljon hozzá a publikáláshoz, hiszen nagyon tanulságos! Megmutatja azt, hogy valójában milyen egyszerű és hétköznapi dolog is a meditáció, de mégis mekkora csoda, milyen nagy ereje van! Ráadásul nagyon jó példája ez annak, hogyha Te meditatívvá válsz, az milyen kedvező hatással lesz a környezetedre is!

Nézzük a történetet:

"Lélegzethez jutottam, végre megszületett a pici unokám. Pici? 4kg és 54cm. Három hétig mindenki startra készen állt, és három próba riasztás után végre egészségesen megérkezett közénk. Csodálatos dolog volt amit átéltem.

Én voltam bent a szülésnél. Teljesen hagyományos szülés volt, minden külső segítség nélkül. Bevallom őszintén, ennél szebb nincs a világon. Úgy éreztem, még a meditációnak semmi hatását nem érzem, és ért egy óriási meglepetés mielőtt bementem volna a szülő szobába.

Rettenetesen ideges és feszült voltam, százhússzal vert a szívem. De azt is éreztem, így nem mehetek be, mert a lányom is érezni fogja ezt a feszültséget rajtam. Ekkor megjelent a hangod, és elkezdtem követni a légzéssel kapcsolatos tanácsaidat. Pár perc, és tökéletes nyugalommal tudtam bemenni! Ha éreztem hogy kibillentem, újra megcsináltam. Ami a legszebb, hogy a lányom tökéletesen átvette a nyugalmamat."


Tanyik Józsefné
Miskolc


* * * * * * *

Ajánlok figyelmedbe pár korábbi blogbejegyzést, amiben a légzésről van szó. Hátha Te is tudod majd hasznosítani, ilyen "éles" helyzetekben! (-:

- Nyugodt napok légzőgyakorlata >>
kezdőknek, haladóknak, profiknak

- Kavargó gondolatok vannak a meditációd útjában? >>
Itt a légzés mellett azért másról is szó lesz. Kár lenne kihagynod, hiszen a mély, gondolatmentes meditációs állapot eléréséhez találsz benne tippeket!



Üdv
A Kolostor Őre


Csak Könnyedén

.