2012. január 23., hétfő

Már-már visszatérő vendégként...

A váci sahaja jóga programokra már szinte vissza-vissza térő vendégként látogatok el alkalmanként. Mivel most hétvégén Pest környékén voltam rokon látogatáson, így ismét csak beköszöntem hozzájuk, megnézni mi újság van velük. Közös meditáció, tapasztalatcserék, beszélgetések ismerősökkel, miegymás, szóval igazán remek volt. Ráadásul Gábor (az ottani programok egyik szervezője) tartott egy videóval kiegészített kis előadást a mantrák, és a mögöttük meghúzódó erők hatásáról is. Nagyszerű volt!

* ** * ** * ** * ** * ** * ** * ** * ** * ** * ** * ** * ** * ** * ** * ** *
EGY TIPP: ha messze vannak Tőled a meditációs programok, és sajnálod hogy kimaradsz ezekből a csodásan feltöltő, közös meditatív alkalmakból, de mélyen belül érzed hogy erre lenne csak igazán szükséged, akkor van egy remek ötletem! Szervezz meg pár ismerősöddel egy találkozót, és végezzétek el közösen az
itt található alapmeditációkat >>

Semmi más nem szükséges. Találkozzatok, és végezzétek el közösen Ti is ezeket a meditációkat! Töltsetek el így együtt, egy igazán mély, nyugalommal és békességgel teli, meditatív órát. Csak Ti, a csend, a meditáció és az emelkedettség. Nagyszerű lesz majd meglátod! Nyugalommal és harmóniával telve folytathatjátok utána a napjaitokat, amiért hálásak lesznek a körülöttetek élők is, majd meglátod! Hiszen arra várnak már Ők is régóta, hogy az ideges feszültség helyett, az igazán mély, stabil nyugalmat és az erőt érezzék rajtad! Add meg nekik is, és
Magadnak is ezt az ajándékot! ;-)
* ** * ** * ** * ** * ** * ** * ** * ** * ** * ** * ** * ** * ** * ** * ** *

Folytatva a hétvégém sztoriját, ha már Vác és Pest környéke, akkor szinte már kötelező jelleggel megejtettem egy fürdőzést is. Kiváló "barátomhoz", a Rudas gyógyfürdőhöz látogattam el egy éjszakai fürdőzésre. Kellemes víz, szauna, kamillás gőzkamra, úgyhogy ott elmélkedtem, relaxáltam, meditáltam. A kellemes gyógyvizek, gőzölgő termek, és izzasztó helyek közben egy különös dolgon is elmélkedtem. Igazán bizalmas kérdés ez, hiszen életünk szinte minden pillanatában ott van. Ott van a munkahelyeken, családokon vagy barátságokon belül, ott van a politikában, az üzleti életben, és bizony-bizony ott van a meditációnkban is!

Ez a téma azért került most igazán a figyelmembe, mert múlt héten elkezdtem olvasni egy elég vaskos könyvet, ami pont erről szól. Bár még csak a harmadánál tartok, de már most nagyon megfogott engem, és magával ragadott. Arra gondoltam rögtön, hogy megosztom majd Veled is a benne olvasottakat, hiszen ahogy mondtam, a téma kitölti az egész életünket.
Ez pedig nem más, mint a BIZALOM!

Erről olvashatsz hamarosan itt a blogban!


Üdv
A Kolostor Őre


Csak Könnyedén

*******************************************************************************
A MISSZIÓ --> Hiszek abban hogyha minden családban lesz legalább egy, rendszeresen meditáló ember, az mindent meg fog változtatni! Türelmesebb, megfontoltabb, és sokkal kiegyensúlyozottabb lesz az ország. A célom az hogy ez összejöjjön, hiszen ez mindannyiunk érdeke is. Egy sokkal tudatosabb, emelkedettebb és kedvesebb társadalom már igazán ránk fér végre. A kolostoros blog egyszerű, és pénztárca kímélő eszközeivel, na és az internet segítségével ez könnyen elérhető. Ha tetszett ez a mostani bejegyzés, értékesnek, humorosnak, vagy éppen elgondolkodtatni valónak találtad, akkor mindenképp küldd tovább most másoknak is! HAJRÁ!