2010. május 4., kedd

Hívnak a hegyek...


Évente párszor felkeresem, Észak-Olaszország gyönyörű hegyeit. Van ott egy kis falucska, Cabella Ligure, az szokott lenni utazásom célpontja. És nem csak nekem, hanem alkalmanként több száz, olykor több ezer sahaja jóginak, akik egyidőben megindulnak a világ összes tájáról Cabella felé, hogy...

Együtt lehessenek, meditálhassanak, feltöltődjenek, és találkozhassanak a sahaja jóga alapítójával, Shri Matajival, aki európai tartózkodásai alatt, ott él, ebben a kis faluban. Ilyenkor, amolyan szeminárium jelleggel együtt töltünk egy hosszúhétvégét, ami nagyon tartalmas szokott lenni. Közös meditációk, előadások, beszélgetések, művészi produkciók, gyönyörű táj, és "fürdés a vibrációkban"...

**********************************************
Videók a 2009-es szemináriumokról
**********************************************

Tavaly kétszer voltam, és csináltam pár videót, amiben a technikai lehetőségemhez képest próbáltam valamennyire bemutatni a tábort, és pár gondolatot és jótanácsot is megosztottam a blogolvasókkal. Ezekről volt szó:

* 2009 ŐSZ *

- Két kisfilm. Az egyikben kiderül hogy mit érdemes ellesned az anyagi világban sikeres emberektől, hogy fejlődjön a meditációd. A másikban pedig egy olyan téma, ami a mai napig is sok olvasót foglalkoztat, amit én is nehezen "értettem meg" amikor kezdtem a sahaja jógát, mégpedig az: Miért szólítjuk meg magunkban Shri Matajit a meditációban? Ezt a két témát nézheted meg itt >>

- Ismét két kisfilm. Az egyikben megismerheted a feleségemet, akivel az "elégedettségdről" beszélgettünk. Vajon miért kerüli el ez sok ember életét? A videóból kiderül! A második film, pedig egy igazán különleges ajándékról szól! Hogy mi ez, és hogy ki kapja, és kiktől, az a filmből kiderül! A két kis videót itt találod >>

* 2009 NYÁR *

- Három kisfilm, a tábor különböző helyszíneiről. Pár gondolat és tipp a meditációs állapot "végéről" és a belső béke, és a külső körülmények kapcsolatáról. Itt találod a videókat >>

- Két kisfilm, amiben egy interjúsorozatot láthatsz, egy olyan jógitársammal aki sok-sok éve gyakorolja a meditációt, kipróbált sok sok technikát, kereste a boldogság csínyját-bínját! Az Ő gondolatait, tapasztalatait, élményeit, és igazán egyéni humorát ismerheted meg a kisfilmekből! Itt lesz >>

- Ismét két kisfilm, amiben folytatódik az interjúsorozat, nagyszerű spirituális témákról! A videókat itt találod >>

*******************************

FELHÍVÁS!!!
Pár nappal ezelőtt, ennek a kolostoros blognak a regisztrált olvasói számára közzé tettem egy felhívást, "Kiváncsi vagyok Te mit szólsz ehhez!" címmel. Ha még nem reagáltál rá, de szeretnél, akkor arra kérlek ne habozz, legkésőbb szerda estig tedd meg, ugyanis addig vagyok internet közelben!

Utána pedig irány Olaszország, a nemzetközi sahaja jóga szeminárium! (-:
Jövőhéten kisimulva, feltöltődve és erőt gyűjtve, jövök az élménybeszámolóval! Igyekszem majd most is felvenni pár videót, egy-két kinti gondolatot, pillanatképet! Jövő héten jövök!


Üdv
A Kolostor Őre


Csak Könnyedén

.