2009. október 19., hétfő

Szösszenetek egy nemzetközi sahaja jóga találkozóról 1. rész


Hazatértem. Sok-sok élménnyel, tapasztalattal, és 2200 kilomterrel a hátam mögött. A hétvége folyamán készítettem pár rövid videót. Remélem a témái tanulságosak lesznek Számodra is, és nagy mértékben segítik majd az életedet! Fogadd őket sok szeretettel!

1. kisfilm:
A sikeres emberek Titka!
Kiderül hogy mi az, amit mindenképp érdemes megtanulnod Tőlük, még ha Téged nem is foglalkoztatnak az anyagi világ sikerei. Ezt ha ellesed, még a meditációd is fejlődni fog!



* * * * * * *


2. kisfilm:
Két világ, és egy olyan kérdés, amivel én is nehezen "birkóztam" amikor kezdtem a sahaja jógát!



* * * * * * *

A héten láthatsz még pár, kint készült videót! Lesz majd egy interjú is, amiben szó lesz egy nagyon fontos dologról az életünkből, az "Elégedettségről"! És többet is meg tudhatsz majd, egy igazán különleges ajándékról. Arról, amihez Neked is közöd van!!! Megtudhatod mi is pontosan az, és hogy kié, és hogy ez miért is egy nagyon fontos ajándék! Szóval pár nap múlva ezekkel jövök, addig pedig igyekszem megválaszolni a beérkezett leveleket!



Üdv
A Kolostor Őre


Csak Könnyedén

.