2009. október 9., péntek

Elég! Betelt a pohár!

...avagy, egy olvasó tanulságos története.

A napokban volt egy levélváltásom az egyik új olvasóval, amelyből aztán gyorsan készült egy kis "nyílvános beszélgetés" is. Ezt olvashatod most itt. Salamon Judit történetét Budapestről, amelynek lehetne akár ez is a címe:

A BETELT POHÁR ESETE

Őr: Mikor kezdtél érdeklődni a meditáció iránt, és miért?

Judit: Őszinte leszek, kb.2-hete, és akkor hozzá is kezdtem a gyakorlatokhoz. Miért? Talán mostanára telt be a pohár. Összejött minden egyszerre, persze negativ dolgok. Már jómagam is megijedtem, milyen állapotban vagyok. Normálisan nem tudtam beszélni már a saját 21 éves lányommal, és természetesen a férjemmel sem, aki még mellesleg normális férj, akivel 22 éve együtt küzdünk. Továbbá nem akartam nyugtatózni magamat. Magyarán egy idegroncsot csinált az élet belőlem. Vagy talán én saját magamból!? Nem tudom!!!

Őr: Hogyan „keveredtél ide” , a kolostoros blogba?

Judit: Olvastam egy könyvet, és a könyv szerzője leírta, hogy ő szokott meditálni. Ennyi volt, bekapcsoltam a gépet és nem tudom miért, de pont ezt az oldalt találtam meg szerencsémre. Amúgy soha nem szerettem a hókusz-pókuszokat. Sajnos én annak tartottam az egész meditációval kapcsolatos dolgot. Kellemesen csalódtam.

Őr: Mi volt a legelső benyomásod?

Judit: Nyugalom és béke, amit nem éreztem legalább 10 éve!!

Őr: Mesélnél az itt található meditációs gyakorlatokkal kapcsolatos élményeidről?

Judit: Azt tudom, hogy még sokat kell tanuljak, de napról-napra jobb a közérzetem. Érthetőek a gyakorlatok, nagyon jók a zenék, és életem végéig szeretném a lelki nyugalmamért végezni! Ja és a kép, Shri Mataji fényképe azt nézni kell! Annyira megnyugtató, hogy azt szavakba önteni nem lehet.

Őr: Ha egy mondatba kéne összefoglalnod egy nagyon jó barátod számára, hogy miért lenne érdemes kipróbálnia a meditációt, hogyan hangzana az a mondat?

Judit: Meditálni kell, hogy életben maradj!!!! De ezt nem csak jó barátnak üzenném hanem ellenségnek is, hogy többé ne legyünk ellenségek. Köszönöm szépen!

Őr: Judit, én köszönöm szépen hogy megosztottad ezt az olvasókkal! További kellemes meditációkat, és boldog, igazán kiegyensúlyozott életet kívánok!



Üdv
A Kolostor Őre


Csak Könnyedén