2021. március 29., hétfő

Danke Schön, Herr Vejdovszky!


5 évvel ezelőtt már írtam itt a blogban egy osztrák ingatlanos cégről, az S Immo-ról. Az azóta eltelt évek is aktívan zajlottak. A cég remek ingatlanfejlesztéseket és sikeres beruházásokat hajtott végre, ezért növeltem a tulajdonrészemet. Követtem az eseményeket, számoltam, kalkuláltam, gondolkodtam, figyeltem, de legfőképp sokat és türelmesen vártam. Most azonban a történet egy fontos fordulóponthoz ért.

A cég felvásárlás közelbe került, és az egész sikertörténet mögött meghúzódó legfőbb kulcsember is távozik, talán nyugdíjba is vonul. Ő nem más, mint az egyik alapító, aki 30 éve dolgozik a cég sikeréért, és akinek hozzáértését az egész osztrák ingatlanos szakma elismerte, akinek nagyrészt köszönhetőek az elmúlt évek, évtizedek eredménye. Az ember a siker mögött: Ernst Vejdovszky.

A napokban elbúcsúztam én is a befektetéstől, a cégben lévő részesedésemet eladtam. A nyereséggel, több mint elégedett vagyok. Sikertörténet volt ez a javából. Köszönöm Ausztria!

Danke Schön, Herr Vejdovszky!


Üdvözlettel
A Kolostor Őre

Csak Könnyedén

ui: Egy kis emlék a nosztalgia kedvéért:

Zsuzsóval vagyunk itt néhány évvel ezelőtt a cég egyik találkozóján. Ahogy mindig, Ernst Vejdovszky itt is szerény volt és szakszerű. (És nagyon eredményes!)