2014. július 23., szerda

Augusztusi Szívdobbanás

Már most júliusban?

Igen, hiszen egy életre bennem maradt az élmény. Már az augusztusi évforduló előtt hetekkel emlékezni szoktam az eseményre. Ráadásul nem csak nekem volt ez Sorsfordító, hanem talán Neked is!

Pont 11 éve.
2003 augusztusában keveredtem a Sziget fesztiválon a Sahaja Jóga Meditációs Sátorba. Totál részegen betántorogtam.
Borgőzös "illatfelhő", dadogó beszéd, zilált megjelenés.
Képzelheted (-:

Ennek ellenére mégis a kezembe nyomtak, meditációs programokról egy szórólapot. Egy igazán Sorsfordítót. Számomra legalábbis.

Előtte is nagyon érdekelt már a téma. Foglalkoztam is vele sokat, de ez a "találkozás", egy igazán "minőségi ugrás" volt a meditációval kapcsolatos viszonyomban. Sok-sok minden történt aztán, rengeteg élmény és tapasztalat. 5 évre rá elindult a Kolostoros Blog is.

Így a "szórólapot" most már én (is) osztom. Pénztárcakímélő, és könnyed üzemmódban. A blog is már több mint 6 éve megy. Van akinek ez csupán egy blog a sok közül. Van aki lenézően, mosolyogva legyint, és van aki viszont olthatatlan kíváncsisággal várja az újabb és újabb bejegyzéseket. Van akinek sokat jelentenek az itteni dolgok, van akinek meg semmit. Van akinek Sorsfordító volt a "Kolostor", van akinek nem. Szóval van itt minden. Nem bánom.

Közeleg tehát az augusztus, és az én szívem ilyenkor egy picit erősebben dobban.  Ha nem visz az ÚT -am abba a sátorba, talán most nem is egy meditációs blogba pötyögtetném a billentyűzetet, hanem a, "Sör és Unicum a kolostor udvarán!" című blogba. Nem bánom hogy nem így alakult.

Veled sem találkoztam volna, és igazából Önmagammal sem. Így kellett ennek lennie. Ezek hát az én augusztusi élményeim minden évben. A boldogság és a hála vegyes érzése. A meditatív élet öröme, majd az Őrbódé születése. Így kerek az élet. Éljenek az augusztusi napfelkelték! Az újrakezdés. A meditatív élet nyugalma, szépsége és emelkedettsége.



Üdv
A Kolostor Őre


Csak Könnyedén

*******************************************************************************
A MISSZIÓ --> Hiszek abban hogyha minden családban lesz legalább egy, rendszeresen meditáló ember, az mindent meg fog változtatni! Türelmesebb, megfontoltabb, és sokkal kiegyensúlyozottabb lesz az ország. A célom az hogy ez összejöjjön, hiszen ez mindannyiunk érdeke is. Egy sokkal tudatosabb, emelkedettebb és kedvesebb társadalom már igazán ránk fér végre. A kolostoros blog egyszerű, és pénztárca kímélő eszközeivel, na és az internet segítségével ez könnyen elérhető. Ha tetszett ez a mostani bejegyzés, értékesnek, humorosnak, vagy éppen elgondolkodtatni valónak találtad, akkor mindenképp küldd tovább most másoknak is! HAJRÁ!