2009. március 9., hétfő

Nick Vujicic, egyáltalán nem hétköznapi története!

Még mielőtt megismerkedtem volna a meditációval, már előtte elkezdtem filozofálgatni az élet "jó" és "rossz" dolgairól. Az ember mindig viszonyít, aztán ahhoz képest kezd el szenvedni, vagy örülni. Feltételek és viszonyítások... ha valami így és így alakul, akkor boldog leszek, de ha nem, akkor boldogtalan...(ismerős?)

Ez minden szenvedésünknek alapja...
Nem találjuk az ÁLLANDÓ-t...
Azt az állapotot, amiben stabil a béke, és a harmónia...

Amikor ilyen JÓ, illetve ROSSZ dolgokon filozófálgattam, és ráadásul nem is voltam jó passzban, nem voltam a TOP-on, akkor kezembe akadt Vujity Trvtko 12 pokoli történet című könyve. Na ez nagy tanulság volt, mert ebben tényleg 12 olyan "pokoli" történetet mutat be, aminek olvasása közben, nagyon komolyan elgondolkoztatja az olvasót, hogy

"...miért is vagyok én egyáltalán boldogtalan?"

Elhiszem hogy nagyon kemény helyzetben voltál, vagy éppen most is vagy, és leesne az állam ha meghallanám a történetedet, de hidd el, hogy ebben a Tvrtko könyvben tényleg annyira kemény sztorik vannak, hogy komolyan elgondolkoztat mindenkit, saját magát, és az életét illetően! Átértékelődnek olyan fogalmak, mint a gond, vagy a probléma.

Ezt a bevezetőt nem is könyvajánlónak szántam, hanem inkább egy kis ráhangolódásnak, egy hasonló, ám sokkal, de sokkal töményebb témához! Ez a kis videó, amit nemrég fedeztem fel a neten, annyira TÖMÉNY és HITELES, hogy a mondandóját nem is sűríthették volna ennél jobban!

2 perc 40 másodperc, TÖMÉNY,
optimizmus, pesszimizmus, remény, hit, értékrend, hozzáállás dolgokhoz, panaszkodás, nyivákolás, hála, öröm, szeretet, tanulás, élet és még .........

Kinek mi. Majd meglátod! Mindenesetre nem véletlen hogy eddig, már több mint 380 ezerszer nézték meg ezt a kis videót a világon! Lehet hogy mindenkinek mást mond, mást tanít, más érzelmeket, és gondolatokat vált ki, de hogy nem tudsz úgy elmenni mellette, hogy ne érintsen meg, abban biztos vagyok! Nézd meg Nick Vujicic, egyáltalán nem hétköznapi történetét!



...ha úgy érzed, hogy ez SOK volt, esetleg túlságosan felkavart a videó, akkor ajánlom igyál meg egy pohár vizet, és
végezz el egy meditációs gyakorlatot >>

...utána már más lesz...

Csendes derű, és megnyugvás fog költözni a szobába...


Üdv
A Kolostor Őre


Csak Könnyedén

.