2012. április 1., vasárnap

Egy hajnali meditáció élményei

Vannak ritkán olyan alkalmak, amikor azoknak a régebbi blogolvasóknak, akik már megosztották velem élményeiket az itteni meditációkkal kapcsolatban, vagy találkoztunk már személyesen valamelyik sahaja jóga programon, szervezek közös meditációt. Ilyenkor mindannyian a saját otthonunkban, egyidőben, elvégzünk egy közös meditációt. Egy mélyebb meditációs hanganyagra meditálunk együtt, függetlenül attól ki merre van. Egy időben egyszerre.

2009-ben volt az első, majd 2010 januárjában, márciusban, és decemberben. 2011-ben kimaradt, azonban idén, most szombaton hajnalban volt egy ilyen esemény. Ilyenkor már pár héttel előtte beindul a készülődés, a "ráhangolódás", hogy aztán a közös meditáció még nagyobb élmény tudjon lenni. Olvasd el milyen tapasztalatokat szereztek, és hogyan élték át a résztvevők! Itt találsz az élménybeszámolók közül egy kis válogatást:


* * * * * * *

"Bravóóóóó, gratulálok ehhez a csodálatos anyaghoz, a lelket simogató jó zenék, jó szöveg, szóval nagyon tetszett. Sajnos az elején leállt az egész, újra kellett töltenem, de utána már nem volt semmi probléma. Az egyik zenén sírtam a másikon táncoltam, most nagyon könnyű vagyok, nyugodt és vidám. Úgy döntöttem, hogy minden héten egyszer erre az anyagra meditálok"

* * * * * * *

"Ez volt életem eddigi legjobb meditációja. 4-5 alkalommal éreztem bizsergést, vibrációt az egész testemben. Elóször, amikor Sri Mataji nevét említetetted. Úgy éreztem, hogy ö is velünk van, illetve azt, hogy bennem van. Hiszen minden EGY. Minden vasárnap reggel ez lesz az ünnepi medicióm."

* * * * * * *

"Amikor megkaptam az első e-mailed a közös meditációról, nagyon örültem neki, egészen addig, amíg ki nem derült, hogy reggel hat órakor akarsz kezdeni. :)

Éjjeli bagoly típus vagyok, ebből következik, hogy a korán kelés nem az én műfajom. Ennek ellenére eszem ágában sem volt kihagyni a lehetőséget, szóval beállítottam az ébresztőt fél hatra. Egyébként én minden nap este meditálok, valamikor nyolc és tíz óra között, reggel csak amolyan napindító „mosoly meditációs” öt percet szoktam tartani. (A reggel nálam leghamarabb hét, fél nyolc körül kezdődik…)

Pontosan hatkor elindítottam a meditációs hanganyagot. A kundalini felemelése és a bandan adása után rögtön éreztem, hogy elindultak a vibrációk, és tökéletesen boldognak és kiegyensúlyozottnak éreztem magam. Kintről behallatszott a madarak csicsergése, és amikor megérintettem a földet, úgy éreztem, szeret engem. (Furcsa leírni, de így volt.:))

Májusban lesz két éve, hogy rátaláltam a blogodra, és azóta nem telt el nap az életemben meditáció nélkül. Mikor elkezdtem, még fogalmam sem volt róla, miért lehet ez jó nekem, de ma már túlzás nélkül állíthatom, hogy alapjaiban változtatta meg az életem. Pedig ez alatt a két év alatt nem világosodtam meg, nem leng körül most sem semmiféle misztikus és mások számára fura lila köd, egyszerűen csak megértettem, hogy mi a fontos, a lényeges számomra, és a felismerés bizony komoly belső békét eredményezett. Nagyon szépen köszönöm ezt Neked ezúton is.

Miután az elmúlt időszakban már így is sokkal többet kaptam a meditációtól, mint azt valaha is gondoltam volna, nem volt semmilyen elvárásom. Egyszerűen csak részese akartam lenni az eseménynek, és jól esett arra gondolni, hogy most sok száz ember a világ legkülönbözőbb pontjain együtt meditál velem, velünk. Sokkal erősebbek voltak a vibrációk, és pillanatok alatt észrevétlenül eltűntek a gondolatok a fejemből. Még sosem volt ennyire könnyű ellazulnom. Ezt a derűs belső békét a meditáció végéig éreztem, és azóta is előjön egy – egy hosszú pillanatra.

Így aztán mondanom sem kell, hogy igazán megérte korán kelni. Sőt, már el is határoztam, hogy hetente egyszer megismétlem a tavasz meditációt a „hajnali” órákban :).

A napom csodás, mintha kiélesedtek volna az érzékeim, színesebbnek látom a világot, és most szép zenének hallom a máskor bosszantó városi zajokat is.

Rendkívüli élmény volt, mint egy kis újjászületés, azzal a különbséggel, hogy most nem a felsírás jelzi, hogy élek, és minden rendben van velem, hanem a szemeimben bujkáló mosoly, ami nem és nem akar eltűnni. (Fél óránként ellenőrzöm a tükörben, hogy megvan - e még:))

Szóval, nagyon szépen köszönöm Neked ezt is. Örök hálám a Kolostor Korán Ébredő És Erre Másokat Is Könnyedén Rábíró Őrének.

Derűs, mosolygós mindennapokat!"


* * * * * * *

" ...köszönöm, ez egyszerűen csodálatos volt. Nemigen lehetne szavakkal leírni. A zene felemelő, olyan szelídséget éreztem. Úgy ahogy van tökéletes, a vibrációk áradnak és az élet szép. Köszönet a munkádért, legyen nagyon szép napod, és a JÓISTEN áldjon meg téged ezért az élményért!"

* * * * * * *

"Nagyon sajnálom, de lemaradtam a közös meditációról. Sajnos a gépem nem tudta megnyitni a linket, hiába másoltam át más keresőbe, nem sikerült. A fiam gépén is próbáltam, mert az övé gyorsabb, mint az enyém, 45 perc alatt le is töltötte, de nem nyitotta meg. Pedig nagyon szerettem volta Veletek meditálni."

* * * * * * *

"Nagyon kellemesen indult a napom, pedig én sem vagyok koránkelő. Erősebb vibrációkat éreztem a szokásosnál, de egy számomra meglepő dolog is történt, semmi nem próbálta megakadályozni, hogy meditáljak, de: kb. 35-40 percnél lefagyott a gépem:(
Újraindításnál kb. 15-20 percig javította magát, pedig nem voltam neten, tehát vírus nem lehetett és nem is jelzett és most sem jelez vírust a gépem. Az esetleges technika problémát akartam azzal kiküszöbölni, hogy nem léptem fel, hanem "csak" a letöltött anyagot indítottam el. Szóval most is úgy gondolom, hogy nincsenek véletlenek, már csak arra kell rájönnöm, hogy ez miért történt?
Két okra gondolok:
1. Tegnap ezt akartam kivédeni és mégis bekövetkezett:( Ha belegondolok akkor negatív dologra gondoltam és az is lett.
A negatív gondolat ereje?
2. Még nem vagyok felkészülve egy ilyen meditációra, ezért csak egy részében lehettem veletek?

Mindezek ellenére köszönöm a lehetőséget így is nagyon jól éreztem magam."


* * * * * * *

"Gyönyörű a reggel. Nagy izgalommal vártam közös meditációnkat és most nagy öröm, nyugalom, szeretet, béke van bennem és ezzel a szeretettel ölelem magamhoz az egész világot."

* * * * * * *

"Talán ez nem az,amire vártál, amire számítottál, ennek ellenére megosztom Veled az élményt, hátha tanulság lesz mindenki számára, okulás nekem. Tegnap megküldted a meditációt, én kíváncsi voltam, meghallgattam, végig csináltam.csodálatos élmény volt

Így, hogy egyedül csináltam, így is éreztem a vibrációkat erősen, és egész nap pörögtem, nyugodt voltam , hihetetlenül energikus. Későn fekvő, korán ébredő vagyok, este nagyon korán elálmosodtam, és ma reggel fél nyolckor ébredtem. ELALUDTAM A KÖZÖS MEDITÁCIÓT ami elkeserített nagyon.

Már nem bosszankodok, megválaszolom ezt a leveledet és ismét megcsinálom, sajnos egyedül, várom a hatást, hogy ismét jól és tökéletesen érezzem magam, úgy mint tegnap.

Mindennap meditálok, a hanganyagok letöltve itt vannak a gépemen, mióta ezt teszem, nyugalmasabb az életem, nem lettem milliomos, nem értem el különleges sikereket, DE, ha hiszed, ha nem, a nyugalom átárad a családomra, már ők is érdeklődnek, mi is az, amitől én ilyen jól érzem magam. Egészségesebb vagyok, a krónikus magas vérnyomásom elmúlt, és a derekam és a térdeim sem fájnak, pedig szenvedtem miattuk majdnem 10 évig."


* * * * * * *

"Semmi elvárás nem volt bennem, úgy ültem le a Meditációhoz! Meggyújtottam egy mécsest és csináltam.... éreztem a vibrációkat, erősebben, mint máskor és mikor vége lett, határtalan nyugalom lett úrrá rajtam.... aztán elmentem bevásárolni, iszonyatos tömeg, közlekedés semmi az útba kirakott árúktól a vevőktől, mindenki ideges volt és türelmetlen.... segítettem megtalálni Másoknak amit kerestek, mindenkihez, az eladókhoz is volt egy jó szavam, egy mosolyom és nem játszottam meg magam, mert nagyon nyugodt és békés voltam és vagyok most is!"

* * * * * * *

"Kíváncsian vártam a reggeli meditációt, éppen meg vagyok fázva, gondoltam is, na most mi fog történni? Az elején kicsit nehezen ment a gondolati üresség, állandóan a köhögés ellen küzdöttem :)
Amikor a legfelső csakra megnyitása történt, egyből kerestem a zsebkendőt csukott szemmel! Egyébként érdekes,hogy nem zökkentett ki a folyamatból. Utána viszont meglepően elmúlt minden zavaró mozzanat,végtelen nyugalom lett úrrá rajtam. Szoktam gyakrabban meditálni, talán most nem voltam olyan mélyen, de ezt most nagyon sokáig "csináltam"volna! Mikor hivatalosan vége lett még vagy jó 10 percig voltam ebben az állapotban,végül is "bepótoltam" a lemaradást.:)
közben a tenyereimben nagyon kellemes bizsergést éreztem,voltak képek, amik bevillantak, de ezek nem voltak nagyon erősek, kicsit távolinak tűntek, de pár kocka megmaradt az emlékeimben Egészében nagyon jól éreztem magam, és még most is hasonlót tudok mondani."


* * * * * * *

"...Mindenre oda tudtam figyelni egy darabig. Hallgattam Shri Mataji szavait és a fordításodat utána. Aztán mintha elvesztettem volna a fonalat. Csak arra emlékszem, hogy időnként elmondtad, hogy csak magamra figyeljek, semmi másra. Aztán arra eszméltem, hogy jelezted a meditáció végét. Rögtön az jutott eszembe, hogy még egyszer meg fogom csinálni, hogy tudjam mi maradt ki számomra, vagyis mi az amire nem emlékszem most. A meditáció kezdetén valamiféle gyerekes örömöt éreztem, mert tudtam, hogy sokan vagyunk együtt és éreztem azoknak embereknek a jelenlétét is, akik nagyon sokat jelentenek nekem. A meditáció után semmiféle extrát nem éreztem, hacsak azt nem, hogy végtelen nyugalom áradt szét bennem...."

* * * * * * *

Gondosan, nagy szeretettel – ami minden írásodban érezhető volt! – készítetted elő ezt a közös, hajnali meditációt. Figyelmeztettél bennünket, ne engedjünk semmiféle letérítő erőnek. Nálam híre – hamva sem volt ilyesminek, sőt csupa pozitív dolgok vettek körül. Nagy örömmel készülődtem a „ hajnali harmat és a szombati szellő” lágy érintésére! :)

Aztán……péntek kora hajnalban alattomosan megtámadtak a negatív erők – vírus alakot öltve döngettek minden irányból. Nagyon nehéz volt az egész napom. Maradék erőmet pótolnom kellett antibiotikummal, fájdalomcsillapítóval – és megpróbáltam meditálni. Sahaj dalokat hallgatni. Az égetési technikát is bevetettem. Így aztán nyugodt éjszakám volt, majdhogynem frissen ébredtem hajnalban.

Hogy milyenvolt az a 45 perc? Rövid! :)
Soha nem éreztem még közös meditációk alatt, hogy szinte megszűnt az idő! Tényleg csaka MOST, a PILLANAT létezik! Ilyen kora reggel még nem meditáltam, de megérte korán kelni.

Elvárás nem volt bennem, de nagyon sokat adott ez ameditáció. Csodaszép zenéket választottál. Könnyűnek, boldognak éreztem magam. Kellemesen hűs vibrációt jártak át. Az elején nagyon erős szúrást éreztem a bal gyűrűsujjamban, ami fokozatosan gyengült, majd teljesen megszűnt. Amikor meghallottam Shri Mataji hangját – az balzsam volt a lelkemnek, testemnek! Akkor nagyon felerősödtek a vibrációk, az áramlások, úgy éreztem megtelek erővel, energiával! A zene megnyugtatott, örömmel töltött fel. Amikor csend lett, az éreztem, egy gyönyörű Pillanat része voltam!

Utána én még lefeküdtem, és mélyen aludtam bő két órát. Most friss, energikus vagyok, nekilátok napi teendőimnek."


* * * * * * *

"Szót fogadtam és nem hallgattam bele a letöltött anyagba, és időben felkeltem, rákészültem a meditációra. A vibrációk "isteni" hűvösek voltak, gyönyörű és felemelő és segítő, feltöltő volt a zene, illett ehhez a nem különösen "beszédes", de jól összeállított közös meditációhoz.

Ritkán, de szoktam ilyen korán meditálni, az is mindig örömteli. A különbség az egység érzése, egymás vibrációinak érzése/cseréje. Nem voltak elvárásaim, szerintem jó volt."


* * * * * * *

"Nos, sajnos nem ebredtem idoben, igy a kozos meditacio-rol lemaradtam, viszont a meditaciot megcsinaltam meg reggel, valoszinuleg amiert most sok feladatom, problemam van nem tudtam ugy ellazulni ra ahhogy szerettem volna, de az enekek, Shri Mataji reszlet beszede kozben el tudtam engeedni magam ami nagyon jo volt, a fejem felett, szivem-nel erztem a bizsergest, egyre jobban erzem magam-ban a kundalinit!

Mar kozel ket eve meditok es nem is olyan reg korulbelul par hete hogy ereztem olyasmit amit azelott nem. Megpedig ami volt es ereztem az a megfoghatatlan nyugodtsag, tiszatasag, amit a kundalini altal ereztem, azt az allapotot szeretnem elvezni minden egyes alkalom-mal, de azt hiszem ez nem olyan konnyu mint gondoltam, mindenestre minden egyes meditacio-nak orulok, akar erosebb, akar gyengebb."


* * * * * * * *

"Amikor elkezdődött a meditáció nagyon hamar éreztem a vibrációkat, ahogy ráhangolódtam, éreztem szinte az egész testemben végig a meditáció alatt a vibrációkat. Néhány évvel ezelőtt a bal alkarom a csukómmal megrepedt, nem tört el csak megrepedt, sokáig gipszben volt, de én ezt már elfelejtettem .

A meditáció alatt a bal karomra többször figyeltem, mintha mondta volna valaki, hogy figyelj rám, éreztem valami hidegséget, meg olyan volt a karom mintha nem az enyém lenne.

Amikor a sziv csakrára és a sahasrara helyzettűk a figyelmet, ugy éreztem hogy nagyon őrűlök valaminek. Ez az öröm már nem olyan mély, de most is van bennem hatalmas nyugalom... "



* * * * * * *

"Nem szoktam koran reggel meditalni, sot felkelni sem szoktam mostanaban tul koran. Habar nekem azert nem volt annyira koran, mint nektek Magyarorszagon, mert en Romaniaban elek, es 7 orakor inditottam az anyagot. Tehat, nem szoktam ennyire koran meditalni, ezert maga a korai meditalas is elmeny volt, viszont hasonlitani nem tudom ahhoz amit egyedul csinalok koran reggel.

Amugy a reggeli meditalas elmenye is tetszett, nem kellett sokat foglalkoznom az ellazulassal, ment konnyen, es a gondolatokat sem kellett annyira kergetni, mint mikor este meditalok. Nagyon tetszett az osszeallitas, nagyon szepek a zenek, es nagyon hamar eltelt a 40 perc. Az erzeseim meditalas kozben:

- eloszor is tudataban voltam annak, hogy tobb szazan csinaljuk egyszerre, ez adott egy egyuvetartozas elmenyt, ez magaban is szenzacios volt.

-a meditalas kozepetol ereztem, mintha szeles savon futna az energia a hatgerincemben, ez nagyon kulonleges erzes volt. Maskor is erzem a gerincemben a melegedest, de most ugymond szeles savon ereztem."


* * * * * * *

"Koszonom a gyonyoru reggelt. Mar azt is konnyebben viselem hogy kozben hull a ho. Szep tavaszt kivanok."

* * * * * * *

"Hát nekem egy kicsit nehéz volt, mert 5 éjeles munka után az első szabadnapomkor nem nagyon tudok aludni, de szerettem volna kipróbálni ezt veletek így nehezen de felkeltem :)
2 óra alvás után.Félig álomban meditáltam. Olyan volt mintha a lelkem harcolna a testemmel hogy elne aludjon :)
Az érdekes az volt benne hogy éreztem hogy nem vagyok egyedül. Félig álomban voltam de közben tudatában voltam annak hogy mit csinálok. volt hogy arra figyeltem fel hogy valami felemeli a fejem,mivel gondolom közbe levolt hajtva. Akaratomon kívül emelte fel a fejem valami mintha velem lett volna más is.

A meditáció közben éreztem bizsergést az ujjaimban és a fejemben. Éreztem az energiát. Nagyon nagy nyugalom fogott el. Talán a tudat hogy a lelkem nincs egyedül.. nemtudom.
A meditáció után visszafeküdtem aludni és 13.00 aludtam mint a bunda. És ami a legjobb hogy teli energiával keltem. Nemvoltam kába a sok alvástól hanem jól éreztem magam. Meg most is. Nyugalom van bennem.Elégedettnek érzem magam. Hát sajnos nekem annyira felemelkedő érzéseim nem voltak, de nekem ez is sokat jelentett ami volt, van..."


* * * * * * *

"Ébresztő nélkül ébredtem, és minden olyan simán szuperül ment, nem voltam álmos, pedig ettől féltem, mert éjszakai bagoly vagyok, későn fekszem, későn kelek.

Nem szoktam rendszeresen meditálni, mert nem tudok lenyugodni, pár perc utám mennem kell tevékenykedni, de ma reggel minden müködött, a test ellazitásával semmi gond nem volt, inkább az agyam járt az elején, és aztán az is kiürült, és adott pillanatban nem tudtam elaludtam-e, és kinyitottam a szemem......egy élmény volt, nem tudom elmondani, és sajnáltam, hogy vége, a 45 perc olyan 3 percnek tünt vagy 1-nek, más próbálkozás alkalmával 3 perc tünt 1 orának, érdekes.

A napom pedig szuper volt, sajnos dolgoznom kellett ma, de nem esett nehezemre, totál toppon voltam egész nap. meg fogom próbálni ujra......meg ujra......."


* * * * * * *

"Én reggel értem haza a munkából,vártam a 6 órát,s elkezdtem veletek meditálni... az elején még ébren voltam,de lassanként elaludtam ülve... aztán folytattam,s megint elaludtam, ezért kicsit szaggatott volt az egész. Aztán kénytelen voltam pihenni,aludni,mert ezen a héten nem igazán tudtam kipihenni magam.

De meditálok minden nap,többször tűzzel és egyre jobban érzem magam,s ezt mások is észre vették. mindenféle jót szeretnék megtapasztalni,s továbbadni! Ezek a dolgok nagyon segítik az embert a hétköznapokon,mindenre kihat. December óta meditálok rendszeresen, persze volt pár nap, mikor volt "fontosabb" :)

De a gyakorlás mindig meghozza a várt eredményt, szerintem, ezt megtapasztaltam a sportban, és az üzleti életben is. Nagyon várom,hogy fejlődhessek!"


* * * * * * *

"Éreztem a vibrációkat, tetszett a meditáció benne tudtam lenni,de ahogy befejeződött nem sokáig meditáltam még. Utána egyszerűen nem bírtam vissza kellet feküdjek, és bealudtam. Nem tudom miért de kialudtam magam teljesen."

* * * * * * *

"Nagy izgalommal vártam a reggelt. Hajnalban többször az órára világítottam nehogy elaludjak. Megérte. Negyed hatkor már keltem, sósvizes lábáztatással tisztítást végeztem, majd a muladara tisztítást is megcsináltam mert még volt időm. Pont hatkor indítottam a meditációt.

CSodálatos LÉLEKHEZ SZÓLÓ ZENÉRE még a könnyeim is megindultak. A hajnali csend a madarak csicsergése csodálatos volt. A vibráciok árasztották el egész testem, testetlenné váltam. A fejtetőmőn mintha a hajam megmozdult volna. Kezeimből és körülöttem szellő keringett. A MANTRÁK csodálatosak voltak. Nyugalom béke vett körül. Darabig még így ültem a gondolatnélküliségben. Nagyon köszönöm ezt a csodás meditációt.EZT szavakkal nem is lehet leírni."


* * * * * * *

"...nagyon boldog vagyok,hogy nem mulasztottam el ezt a kozos meditaciot. A zene gyonyoru volt, ugy ereztem orom es elegedettseg tolti el a szivemet es valami mely nyugalom. Csordultig megteltek a szemeim konnyel es a vibraciokat is ereztem az egesz testemben. Parszor kicsit elojottek a gondolatok de azert nagyjabol tartottam a meditacios allapotot. A hangod nagyon megnyugtato volt, mintha egyutterzes es melegseg aradt volna felem..."

* * * * * * *

"Csodas volt a TAVASZI MEDITACIO. Egyre jobban es jobban ereztem hogy elazulok melyebbre es melyebre ment az erzesem nincsen szo ami let tudna irni ezt a fantasztikus erzest. Utana meg korul belul ket orat voltam egy szeretett teljes boldogito allapotban"

* * * * * * *

"....Mostanában sokat voltam zaklatott, az élet hozott helyzeteket és bár naponta meditálok, a közös meditációs reggel után egész nap kellemes, jóleső nyugalom volt rajtam, talán még ma is. Ezt mostanában régen éreztem ennyire kifejezetten."

* * * * * * *

"Én egy kicsit kakukktojásként vettem részt a közös meditációban, tudniillik szégyen nem szégyen, reggel felkeltem pontban 6-kor, s azzal a tudattal, hogy mindenki meditál, visszaaludtam. Azután persze sok furcsaságot álmodtam (többek között, egy finn meditációs csoporttal beszélgettem egy folyóparton), de legalább aludtam egy jót. :D

(viszont egész jó napom volt tegnap is, meg ma is, szóval a szokásos hétvégi depresszión valahogy sikerült a héten túltenni magam gond nélkül) :)


* * * * * * *

"Pontban reggel 6 órakor rá tudtam kapcsolódni a közös meditációra, amit nagyon vártam. Nagyon tetszett az első zene és a vezetéses meditáció. Teljesen el tudtam lazulni a kezdetben, az ujjaim bizseregtek, a második zenénél már nem tudtam figyelni teljesen, igaz talán azért sem mert megzavartak, majd a vége fele ismét sikerült ráhangolódni. Úgy érzem megérte korán kelni, mert ezen a napon talán e miatt is nyugodtabb voltam."


* * * * * * *

"Őszintén mondom, hogy nem igazán voltam a kellő hangulatban szombaton reggel, ezért félve kapcsoltam be a számítógépet. Talán az időjárás, a stressz miatt, de elég negatív voltam, nem sikerültek úgy a dolgaim, ahogyan elterveztem. DE!

Ahogy elkezdtem ráhangolódni a meditációra, hihetetlen vibrációkat észleltem. A kezem, lában, mintha ólomból lett volna, ugyanakkor pillekönnyűnek éreztem magam. A gyomromból kiinduló melegség a szívemig hatolt, ilyet még soha nem tapasztaltam. Ez egyszerűen csodálatos volt. A meditálók között, gondolom mindenki tudja mire gondolok. Újabb adag erőt, energiát és életörömöt kaptam."


* * * * * * *

"Minden nap meditáltam és próbáltam ráhangolódni. Ezt a hetet a meditáció hetének neveztem és írtam nagy betűkkel a naplómba. Nagyon jó volt és a munkámban is segített. A közös meditációban a szép, kellemes zenék igazi, mély nyugalommal töltöttek el. Éreztem a bennem lévő finom energiákat és a szeretet érzése is nőtt bennem.

Sok-sok pozitív energiát kaptam és kapok a meditációkon keresztül és ez jó hatással van rám és a környezetemre. Érdemes volt korán felkelni és a jövőben is érdemes lesz ezt tenni."


* * * * * * *

A résztvevők élményeinek és tapasztalatainak csupán egy kis válogatása volt ez. Próbáltam a sok-sok beérkezett levélből úgy bemutatni párat, hogy azért látszon milyen "színes" is volt az élmények és a tapasztalatok palettája.

Így telt tehát ez a bizonyos szombat hajnal.



Üdv
A Kolostor Őre


Csak Könnyedén

*******************************************************************************
A MISSZIÓ --> Hiszek abban hogyha minden családban lesz legalább egy, rendszeresen meditáló ember, az mindent meg fog változtatni! Türelmesebb, megfontoltabb, és sokkal kiegyensúlyozottabb lesz az ország. A célom az hogy ez összejöjjön, hiszen ez mindannyiunk érdeke is. Egy sokkal tudatosabb, emelkedettebb és kedvesebb társadalom már igazán ránk fér végre. A kolostoros blog egyszerű, és pénztárca kímélő eszközeivel, na és az internet segítségével ez könnyen elérhető. Ha tetszett ez a mostani bejegyzés, értékesnek, humorosnak, vagy éppen elgondolkodtatni valónak találtad, akkor mindenképp küldd tovább most másoknak is! HAJRÁ!