2010. január 11., hétfő

Különleges meditációs program élménybeszámolói - 2.rész

53-an írták meg idáig az élményeiket, a múlt heti, különleges meditációval kapcsolatban, de még mindig érkeznek be levelek. A teljesség igénye nélkül, összeállítottam még egy kis csokrot az élménybeszámolókból. Figyeld meg, milyen hatással volt ez a közös meditáció a résztvevőkre!

* * * * * * *

"...számomra azért is volt csodálatos, mert eddig mindig volt bennem egy olyan érzés amikor meditáltam, hogy ez valamiért nem megy nekem, nem olyan mély, vagy nincs rám olyan frenetikus hatással mint ahogyan várnám vagy elképzelem. Mindig csodáltam azokat akik arról számoltak be, hogy meditációval milyen fantasztikusan tudják az életüket irányitani. Ettől én úgy éreztem fényévnyire vagyok, ezt én soha nem tudom elérni. De ez most fantasztikus érzés volt..."

* * * * * * *

"...nem igazán tudtam megfogalmazni az érzéseimet. Talán úgy fogalmazhatnék hogy gyermeki öröm és béke szállt rám mikor elvégezttem a meditációt. A meditáció után Úgy aludtam mint a bunda..."

* * * * * * *

"...Be kell valjam, hogy kicsit eltértem az esti programtól, mert kicsit „zsúfi és nyüzsi” volt az én péntekem. Este értem haza vonattal, és inkább úgy döntöttem, hogy a vonaton megpróbálom elvégezni a meditációt. Csodálatos volt. Főleg azért, mert mire hazaértem, addigra a család egy kivételesen boldog és örömteli állapotban fogadott. Mindenki nyugodt és türelmes volt..."

* * * * * * *

"...Mikor a hét elején olvastam erről a közös meditációról, már akkor vártam a pénteket, habár tudtam, hogy ugyan meditálni, meg nyugodtan pihenni egy péntek estén képtelen leszek. :D Megmagyarázhatatlan, de én is ugyanúgy vártam a pénteket, mint a többiek. (és nem csak a meditációk miatt, hanem mert 8-tól volt műsorom egy rádióban) Én pénteken egész nap tanultam, készülődök a vizsgákra, és ugye elengedhetetlen ezért néha lazulni.

Nekem ez a lazulás egy olyan formában történt, hogy 8-tól rádió műsort vezettem. S ahogy ugye ment a műsor, valahogy olyan tisztának, s egyedül éreztem magam, egész estém nyugodtan telt el, alig voltak hallgatók a chat-en, úgyhogy nagyon figyelnem se kellet sok mindenre. Azt ugyan nem mondanám, hogy kifejezetten jó kedvem volt, inkább azt, hogy olyan szokatlanul semleges. (mellesleg megjegyzem egész jó műsort csináltam) Azután persze éjféltől tanultam tovább, majd 3-kor ágyba estem, s aludtam egy jó mélyet. :D

Mivel végülis egy ilyen fontos közösségi meditáció folyt akkor, s nekem ugyan teljesen kiment a fejemből, valahogy lehet hogy volt rám valami hatással, ki tudja? :) ..."


* * * * * * *

"...Hú eszméletlen csodálatos volt a meditáció amit összeállítottál. Óriási békességet, ellazulást éltem át. Már az elejétől kezdve nagyon hamar éreztem az erős energiaáramlást. Amikor a mantrákat mondtuk melegség öntötte el az ölemet, combomat. A kundalini energiát mikor emeltük nagyon erőteljesen éreztem az energiát. Az aum mondogatásakor pedig olyan volt mintha a fejem kitágult volna. Nem tudom mihez hasonlítani. De óriási nyugalmat éreztem. Mintha a határaim kitágultak volna. Éjszaka nagyon mélyen aludtam..."

* * * * * * *

"...Kicsit zűrösek voltak a napjaim ezér nagyon vártam a közös meditációt. Nagyszerü érzés volt olyan boldogság érzés fogott el hogy közben folytak a könnyeim. A mantrák nagyon tetszettek ettől mélyült az egész meditáció ugy éreztem hogy lebegek nincs is testem. A mai napom nyugodt volt ugy érezem nagyon magamnál vagyok nem cikáztak a gondolatok. Nekem nagy szükségem volt erre a közös meditációra kibillentett a gondjaimból minden sokkal egyszerübbnek tűnik most..."

* * * * * * *

"...Ilyen érzésben még életemben nem volt részem. Mintha megállt volna az idő, én pedig egy gyönyörű rét közepén szép napsütésben a pillangók között szaladtam volna. Olyan nyugalom, szeretet és határtalan boldogság érzését tapasztaltam meg, amit ezelőtt senkinek nem hittem el, hogy létezik. Ezzel teljes az élet. Maga volt a csoda..."

* * * * * * *

"...Ez a fantasztikus élmény! Egyszer voltam egy közös meditáción, de az meg sem közelitette azt az érzést ami most töltött el. Nagyon érdekesen indult, már előtte nagyon készültem rá, mindent igyekeztem úgy rendezni, hogy kb. fél nyolctól már semmi és senki ne zavarjon. Meggyujtottam a gyertyákat, füstölőt, 3/4 8-kor nyitottam ki a gépemet és képzeld el nem akart megnyilni a meditáció.

Én előtte nem hallgattam meg, direkt igy tartogattam. Már teljesen kétségbe voltam esve, végig nyitogattam az összes leveledet, mind megnyilt és ez nem akart. Közben néztem az órát, és arra gondoltam, hogy már hányan ott lehetnek a meditáció előtt és én le fogok maradni. És aztán pár pillanatra próbáltam lenyugtatni magamat és imátkozni, hogy ez nem történhet meg velem, amikor ezt annyira szeretném és képzeld 19.59-kor megnyilt. Most már tudom, hogy az ellenerők is dolgoztak körülöttem, mondván ha mindent elintéztél, akkor majd igy állunk ellen. De nem sikerült, mi voltunk erősebbek.

Nagyon szép volt a zene, a manták úgy érzem még jobban segitettek, nagyon jó érzés volt. Amikor mondtad, hogy a gerincoszlop végére koncentráljunk elég nehezen indult el hogy érezzek valamit. Talán még volt bennem görcs, vagy a nagyon akarás, de Te közben mondtad mindig, hogy csak lazán, könnyen és ez sokat segitett. És aztán fantasztikus érzés volt. A kismedencémben egy nagyon kellemes meleget éreztem. A kundalini emelésekor egy nagyon erős melegség járt át, a fejemnél szinte az izzadás érzése volt, de érdekes, számomra legalábbis, csak a bal oldalamon. Úgy éreztem szinte középen teljesen ketté váltam. Aztán a bal oldalamban mintha minden sejtem szinte vitustáncot járt volna, egy nagyon erős bizsergő érzés járt át. Amikor a szivcsakrára tettük a kezünket, először a kezemben éreztem a melegséget, aztán mintha a szegycsontom felől szólna egy tölcséren keresztül az a kellemes zene és egy végtelen szeretetet, békét éreztem, nagyon jó volt.

Amikor a középvonalra, a csakrák vonalára figyeltünk, mintha lassan megszünt volna a testem,nem éreztem, hogy van kezem, törzsem, lábam, mintha valami massziv, lecsapott végű cső lettem volna és felülről valami kellemes melegséget és fuvallatot éreztem volna. Időnként éreztem a tenyereimet, de a bal oldaliban mindig erősebb volt a melegség - kivéve a szivcsakránál - vagy a bizsergés.

Amikor Te befejezted, azt éreztem, hogy még nem szeretnék kijönni, még ne legyen vége, mert annyira jó ez a békesség, szeretet, nyugalom, és én ekkor gondoltam arra, hogy milyen sokan lehetünk most ebben a fantasztikus állapotban. És ha csak százan is vagyunk már az is nagyon sok ember, aki ebben a felzaklatott légkörben holnap mennyivel jobban fog ébredni, és mennyivel több szeretettel, nyugalommal fog minden idegeket örlő problémához hozzáállni, vagy csak úgy egyáltalán sokkal pozitivabbak lettünk és ez csak pozitiv dolgokat vonz be. Mégegyszer nagyon köszönöm ezt a fantasztikus élményt, úgy érzem szavakkal ezt meg sem lehet közeliteni..."


* * * * * * *

"...Már étkezés közben is hihetetlen energiákat éreztem. Valami jelen volt, amire nem tudtam magyarázatot adni. Megköszöntem a teremtő erőnek, hogy ma is étellel látott el. Ez amúgy nem szokásom, de akkor valahogy már azokban a percekben is éreztem az isteni energiákat. Hihetetlen élményt nyújtott már maga az étkezés is. Hálás voltam minden falatért. Már akkor éreztem, hogy itt komoly energiák vannak kibontakozóban...

...Amikor véget ért a hanganyag és mondtad, hogy te most búcsúzol, de én maradjak ebben az állapotban ameddig akarok. Normál esetben amikor végzek a gyakorlatokkal akkor megyek további dolgaimra, itt viszont megérintett amit mondtál és maradtam csak úgy csendben. Hihetetlen érzés volt. Ennyire gondolat nélkülinek még sosem éreztem magamat. Bár forgalmas helyen lakom, mégis, még az autók elsuhanása is úgy hatott mint ha a tenger hullámzását hallanám. Egy kis időre nem számított semmi, teljesen üres voltam belül, ha akartam sem tudtam mire gondolni, csak élveztem ezt az állapotot, hogy az univerzummal összhangban rezgek. Hogy nincsenek gondolatok, nincsenek érzések. Csak vagyok. Egy vagyok és minden vagyok. Az egész részévé váltam. Csak lélegeztem, persze már annak sem voltam tudatában, csak amolyan reflex volt. Azt a földön túli nyugalmat nem tudom leírni...."


* * * * * * *

"...Ilyen mély és erős energia áramlást még nem éreztem soha a testemben, egész lényemet átjárta a vibráció és úgy éreztem megtelik vele az egész szoba. Ghanesha 12 nevénél kicsit elmosolyodtam magamon, mert hangosan igazából soha nem mantráztam. A jagadamba mantra már szívből és bátran jött. Nagyon tetszett a zene. És a Mi Atyánk ima a meditáció legszebb része volt. Szavakkal nehéz kifejezni mit éreztem. Nyugalmat
békét elégedettséget örömöt ez mind igaz de, ennél többet, Meditáció után lefeküdtem, de nem akartam aludni, élvezni őrizni akartam /jelent/ az egészet. Köszönöm Neked az estét..."


* * * * * * *

A beérkezett levelek, itt közölt részleteiből, szerintem "átjött" Számodra hogy mi is történhetett azon a bizonyos péntek estén...

Köszönöm szépen a résztvevőknek ezt a fantasztikus közös élményt, ezt az igazán felemelő meditációt!

A következő sokkal nagyobb volumenű lesz! Minden tekintetben! Sokkal, de sokkal! (és itt most nyugodtan elengedheted a fantáziádat annyira, amennyire csak bírod!) Addig is gyakoroljunk rendszeresen, és próbáljunk újra és újra "megmártózni" ebben az igazán felemelő állapotban...


Üdv
A Kolostor Őre


Csak Könnyedén

.