2009. október 6., kedd

John, a héten lenne 69 éves!

A világhírű és legendás énekes, a héten ünnepelné 69. születésnapját.
Hallgassuk meg most közösen az egyik legszebb számát.

* * * JOHN LENNON * * *
(1940. okt.9 - 1980. dec.8)



a dal szövege magyarul:

Képzeld el, hogy nincs mennyország
Ez könnyű, ha megpróbálod
Nincs pokol alattunk
Fölöttünk csak az ég
Képzeld el, minden ember a mának él...

Képzeld el, nincsenek országok
Ezt nem nehéz megtenned
Senki nem öl vagy hal érte
És vallás sincs
Képzeld el, minden ember békében él...

Azt mondhatod, hogy álmodozok
De nem én vagyok az egyetlen
Remélem, egy nap csatlakozol
És a világ eggyé lesz

Képzeld el, hogy nincs tulajdon
Kíváncsi vagyok, tudod-e
Nem kell kapzsiság vagy éhség
Az ember az embernek testvére
Képzeld el, hogy minden ember
Megosztozik a világon...

Azt mondhatod, hogy álmodozok
De nem én vagyok az egyetlen
Remélem, egy nap csatlakozol
És a világ eggyé lesz



Üdv
A Kolostor Őre


Csak Könnyedén

.