2019. június 23., vasárnap

Carl Gustav Jung Nyomában

Nagyításhoz klikk a képekre!

A hegy tetejéről letekintve elképzeltem milyen is lehetett az élet Jung apó idején itt Zürichben 50-100 évvel ezelőtt.

Egy biztos,

a tó itt volt, a hegyek, a fák, és a természet, megnyugtatóan fonták körbe a tájat, úgy ahogy ma is. Valamivel kevesebb épület, de talán több ló volt.

Elindultam hát a felfedező útra,

hogy Carl Gustav Jung nyomába eredjek, és életének néhány fontos helyszínét megtekintsem. Szerencsére feleségem Zsuzsa is mélyére ment a témának az elmúlt években, így aztán közös örömmé válik a felfedezés.

A hegytető után

aztán leereszkedtem a domboldalon, bevetettem magam Zürich városába, egy-két grüetzi jobbra is meg balra is, majd aztán a tóhoz mentem, és hajóra szálltam, ahogy Jung apó tette.
 
Folytatás, hamarosan...


Üdvözlettel
A Kolostor Őre

Csak Könnyedén



Társadalmi célú hirdetés: