2016. február 2., kedd

Mr. Youcef Brahimi


Egy meditációs szemináriumon hallottam néhány éve Mr. Youcef, algériai sahaja jógi zenéjét. Elvarázsolt már akkor is teljesen. Gitárjátéka és éneke magával ragadó volt.

Itt él Bécsben már régóta, és néhány hónapja újra hallhattam a zenéjét egy meditációs program után. Aztán eltelt pár hét, és jött a hír, hogy egyik szombat este a bécsi ashramban ő fog meditációt vezetni, és utána keleti zenés estet tart. Nagyon vártam. Annyira csodás volt, hogy alig bírtam betelni a zenéjével. Mások is így lehettek vele, mert kérték hogy ne hagyja abba, játsszon tovább. Nagyon szép este volt. Igazán örömteli és felemelő.

Aztán néhány hét múlva újra találkoztunk egy meditációs programon. Akkor meséltem neki arról, hogy mennyire lenyűgözött és megérintett a zenéje. Szerényen megköszönte. Mondtam neki hogy valami CD-t kéne csinálnia, vagy legalább egy blogot, vagy töltse fel a netre, mert ezt egész egyszerűen az utókornak is hallania kell. Szerényen és kedvesen mosolygott, mondta lehet hogy tényleg jó lenne.

Nem tudom lesz-e belőle valami, vagy sem, mindenesetre elhoztam most ide a kolostor udvarára, hogy legalább az idelátogatók részesedhessenek ebből a csodából.

Itt két dal hallható tőle. 1998-ból származik a felvétel Olaszországból, ahol Shri Mataji előtt játszott ekkor. És több száz sahaja jógi előtt, mert egy szeminárium volt akkor ott. Úgynevezett Sahasrara Puja. És az azt megelőző estén játszott. Hallgasd elmélyülten, meditálj vele. Érdemes.


Ez a felvétel pedig néhány éve készült itt Bécsben.




Üdvözlettel
A Kolostor Őre

Csak Könnyedén


Ha tetszett, akkor talán ez is fog:

- Sanjay Talwar A Legenda >>>

- ...és új dala >>>