2018. április 7., szombat

Érdemes újságot olvasni?

Mi zajlik Európában? Mi zajlik a világban? Kire érdemes odafigyelni és kiket hasznos elolvasni? Merre haladnak a trendek? Hogyan látják mások az országunkat? Hogyan látunk mi másokat? Mit veszünk észre a világból? Mi megy el a szemünk mellett? Miből maradunk ki? Miben vagyunk benne? Mit mondanak a szakemberek? Mit mondanak az írástudók és a tapasztaltak? Mit mutat a történelem? Miért fontos ilyesmin gondolkodni?
 
Érdemes egyáltalán újságokat olvasni?
 
Nekem megvannak a válaszaim, kedves kolostoros blogolvasó, de nem ez a fontos, hanem a Tieid. A Te kérdéseid és a Te válaszaid a lényegesek. Az, hogy egyáltalán milyen kérdések merülnek fel Benned, és milyen válaszokat találsz rájuk. Az, hogy mélyre mész, vagy megelégszel a felszínnel.
 
Érdemes egyáltalán újságot olvasni?
 
A könyvek, blogok, online portálok mellett én nagy újságfogyasztó vagyok. Főleg a hétvégi számokat szoktam olvasni, vagy a hetilapokat. Keresem a válaszokat, az összefüggéseket, és a dolgok mögött meghúzódó miérteket. Keresem az új ismereteket, a híreket, a történéseket, és mindezek a dolgok mögött meghúzódó legfőbb szereplőket, magukat az embereket.
 
Érdemes újságot olvasni?
 
Szerintem igen.
 
 
Üdvözlettel
A Kolostor Őre
 
Csak Könnyedén
 
 
 
Társadalmi célú hirdetés: