2010. január 29., péntek

Ildikó üzenete Neked

Mióta elkezdtem a blogírást, azóta folyamatosan kapom az olvasóktól a meghívókat, hogy regisztráljak a közösségi oldalakra. Jelöljük be egymást, keressünk ismerősöket, meg ilyesmi. Tudom hogy ezt nagyon sokan szeretik, kedvelik, és ezt tartják a jövő, egyik fontos közösségi terének. Valószínűleg ez így is van, de én valahogy nagyon jól elvagyok itt az "Őrbódéban", és még ha fájó szívvel is, de ebből kifolyólag folyamatosan elutasítottam minden ilyen kedves meghívást. Igazából se kedvem, se időm, se energiám nincs ezekhez.

Viszont az elmúlt hetekben az egyik blogolvasó, nem is csak engem hívott volna meg az ismeretségi körébe, a baráti társaságába, egy ilyen online közösségi térben, hanem Téged is! Ezért bólintottam rá csakis a dologra, mert én ismét csak illedelmesen, de visszautasítottam a magam részéről, na de hát a Te nevedben nem nyilatkozhatok, úgyhogy ráálltam arra, hogy bemutassam Neked a kezdeményezést. Viszont előtte még ismerd meg picit Ildikót, az ötletgazdát!

Őr: Szia Ildikó, köszöntelek itt a kolostorban, mint már régen regisztrált, aktívan meditáló, kolostoros blogolvasót! Kérlek mesélj magadról pár mondatban!

Ildikó: Szia! Szabó Ildikónak hívnak, 19 éves, vidéki lány vagyok. Nagyon szeretem az állatokat, a természetet. Tervezem, hogy a fővárosba költözöm, de ez eddig még nem jött össze. Szüleimmel és testvéremmel élek, de vágyom már az önálló életre. A jövőben a vendéglátással szeretnék dolgozni. :-)

Őr: Mióta érdekel a meditáció, és miért kezdtél el foglalkozni vele?

Ildikó: Már kiskorom óta érdekelnek a spirituális, ezoterikus dolgok. Pár évvel ezelőtt olvasgattam a neten és megtaláltam a blogodat. Sokáig nem nagyon foglalkoztam vele, csak úgy olvasgattam a bejegyzéseidet, majd kb. egy évvel elezőtt kezdtem el elmélyülni ebben a témában. Mivel sokat olvastam a meditáció jótékony hatásairól, ezért elkezdtem megcsinálni azokat a gyakorlatokat, amiket szoktál ajánlani az olvasóknak.

Őr: Mi az, amit kaptál tőle eddig, miben segítette az életedet?

Ildikó: Például ha feszült vagyok vagy valami problémám van és megcsinálok egy meditációs gyakorlatot, utána már nem látom olyan sötétnek a helyzetet. :-) Bár akadnak problémáim a meditálással, mert nem mindig tudok gondolatok nélkül lenni, sajnos olyan igazi elmélyülést eddig még nem éltem át. Sajnos eléggé álmodozós típus vagyok, így előfordul, hogy nem tudok gondolatok nélkülivé válni vagy csak nagyon nehezen. Egy esti meditálás után jobban alszom és reggel vidáman ébredek és egész nap jó kedvem van.

Őr: Mi ez az ötlet, amit hoztál most a kolostor olvasói részére?

Ildikó: Már pár éve tagja vagyok az iwiw közösségi portálnak, és láttam, hogy sok profil szól zenekarokról, állatokról....stb. szóval nem személyekről. Ezért gondoltam, hgy jó ötlet lenne létrehozni a blogodról is egy profilt, ilyen még úgy sincs. :-)
Így össze tudnánk gyűjteni iwiwen azokat, akik érdeklődnek a meditáció iránt és esetleg rendszeresen olvassák a blogod. :-)

Őr: És akkor végezetül, hol és merre keressék az olvasók ezt a lehetőséget az iwiw-en?

Ildikó: Az iwiwen nagyon egyszerűen megtalálhatják a kolostoros profilt. Be kell írni a keresőbe, hogy "Meditációs blog", vagy ha ez nem ad ki semmi lehetőséget, akkor megkereshetnek engem (Szabó Ildikó, 19, Hajdúnánás) és az ismerőseim közt megtalálják. :-) De ha valaki lusta megkeresni engem, akkor ezen a linken megtalálják. :-)
http://iwiw.hu/pages/user/userdata.jsp?userID=14773484

Jó lenne, ha gyűlnének az "ismerősök", hogy minél többen legyünk! :-)

Őr: Köszönöm szépen a beszélgetést, és sok-sok örömteli pillanatot kívánok Neked az ötlethez és a kezdeményezéshez!

* * * * * * * * * * * * * *

PÉNTEK ESTI HELYZETKÉP: Jelentem az Őr kiolvadt!

Napközben még csak-csak, de késő délutánra már elég kemény hideg volt itt Pécsen! A plakátozásban megfagyott ujjaim szerencsére felolvadtak, ugyhogy most már rendesen boldogulok itt a billentyűzettel is.

Se hideg, se hó, se fagy, el nem tántoríthat attól, hogy jövőhéten ismét eltöltsek pár órát az utcán, hogy minél több, Meditációra Vágyó Pécsi Lakos találkozhasson, a Meditatív Szombatok Pécsen című programsorozat plakátjával és lehetőségével!

...a programig pedig forró teával "gyúrok", hogy a lehető legjobb formámat hozzam, és ezáltal sokat adhassak át Neked abból az élmény és tapasztalat gyűjteményből, amit ezidáig a meditációtól én is kaptam! (-:


Üdv
A Kolostor Őre


Csak Könnyedén

.