2009. augusztus 25., kedd

Mozgás Meditáció

Egy olyan új, és különleges meditációs technikát sajátíthatsz most el, itt ebben az új videóban, amilyen jellegű eddig még nem volt itt a blogon!

Egyszerű, könnyű kis mozdulatokon alapszik, viszont olyan energiával tölt majd Téged is fel, aminek segítségével nemcsak hogy kiegyensúlyozottabb leszel, hanem több erőd is lesz, jobban tudsz majd teljesíteni, tanulni, a figyelmed is erősebbé válik, és a meditációdat is nagyban segíti!

Lássuk...



a kolostor egyik lelkes látogatójának a véleménye:

részletek a leveléből

"...kipróbáltam a gyakorlatot. Csináltam Veled minden „ráhangolódás” nélkül. De amikor mondtad, hogy próbáljunk meg néhány pillanatra gondolatok nélkülivé válni, és figyeljük meg, érzünk-e valamit a tenyerünkben, a fejünk felett – ez nem volt probléma. Éreztem a bizsergést az ujjaimban, a tenyeremben, a fejem felett a hűs szellőt. Ez meglepő volt számomra, de örömmel töltött el, azt igazolta, van eredménye annak, hogy rendszeresen meditálok. ...

...Ma aztán, teljesen „újszerűen”, úgy meditáltam, ahogy javasoltad. Kezdtem a kundalini felemelésével, a bandan adásával – és ez volt a befejezés is. Be kell valljam, nagy várakozás volt bennem, úgy ültem le, hogy hosszan meditálok, legalább egy órát. Fantasztikus volt! Ahogy letettem a kezemet a térdemre, ahogy megszólalt a zene – vibrációk „özöne” árasztott el. Sokkal mélyebb volt ez a meditáció, mint az eddigiek. Tulajdonképpen még mindig a hatása alatt vagyok! Valóban feltöltődtem energiával! Öröm van bennem!! És talán el sem hiszed, már alig várom, hogy újra, így meditálhassak!"

Kurucsó Zsigmondné, Jutka
VÉSZTŐ




Üdv
A Kolostor Őre


Csak Könnyedén

.