2009. május 12., kedd

Újabb csavar a teliholdas hétvége sztorijában!

Amikor azt hiszed, hogy már minden különleges dolog megtörtént egy témával kapcsolatban, na akkor aztán az élet úgy rá tud cáfolni az ellenkezőjére, hogy csak pislogsz!

Most is ez történt, de egyáltalán ne bántam, sőt mosolyogtam a Sors alakulásán, mert nagyon "érdekesen" rendezte az egyik olvasó életét! Ha valaki nem hisz a SORSszerűségben, akkor csak olvassa el ezt a bejegyzést, és szerintem megváltozik a véleménye!

A történet ott kezdődik, hogy a teliholdas éjszaka közös meditációjával kapcsolatban, meg lehetett nyerni,
Az Élet Bölcsességének Kiskönyvét!

A feltétele az volt, hogy valaki regisztrált BLOGHÍREK olvasó legyen, és írja meg az estével kapcsolatos meditációs tapasztalatait nekem, aztán ezek közt kerül kisorsolásra.

Az elmúlt napokban szuper volt olvasni, hogy milyen kellemes élményekről számoltak be az olvasók! Mindig nagy örömmel tölt el, amikor valaki elmeséli, leírja hogyan halad a meditációval, hogyan ismerkedik vele, és milyen jó tapasztalatai vannak, mnnyire segíti az életét. Most a szombat után, töményen jöttek az ilyen levelek, jó volt őket olvasni. Igazi, közös öröm ez az egész!

Aztán ez az öröm még igazán fokozódik, amikor valakinek, a legelső "lépéseiről" is beszámolót kapok! És most pont volt egy ilyen szombaton, lehet emlékszel is, az előző, összegző bejegyzésben volt idézet egy olyan személytől, aki akkor próbálta ki először a meditációt, és milyen jól érezte, mennyire tetszett neki!

Na most kapaszkodj meg!

A beérkezett élménybeszámolók közti sorsolásnál, Ő nyerte meg az ajándékot!!! (-:
Az elmúlt napokban regisztrált a BLOGHÍREKre, és amúgy is volt pár nagyon kellemes levélváltásunk, amiben bővebben írt arról, hogyan találkozott a meditációval, és hogyan szokott meditálni stb. stb. stb. és akkor most még ez is....(-: hát nagyon szuper kis történet ez!

Aztán írtam neki, hogy már csak az a feltétele, hogy névvel is publikálhassam az idézetét, amihez hozzá is járult, ugyhogy a napokban már olvashatja is Az Élet Bölcsességének Kiskönyvét!

- - - - - - - - - - - - -

"Helló

A tegnapi éjszakáról szeretnék néhány szóban írni.

Mindenek előtt, le kell írjam soha nem meditáltam a tegnapi éljszak előtt.
Hogyan kerültem kapcsolatba Veled?
Egy nagyon kedves barátom néhány napja kért töltsem le az oldalad, és kért meditáljak vele a telihold éjszakáján. El is kezdtük egyszerre, de a második részt nem jót csináltam, hanem a gerincre vonatkozó gyakorlatot.
Amikor megbeszéltük, olvasta a kedves, hogy nagyon bánt engem a dolog, ezért újból kezdtük és végig csinálta velem mégegyszer.

Érdekes élményben volt részem, vibrált körülöttem a levegő.
Hihetetlenül hamar elaludtam a meditációs gyakorlat után, amint a fejem letettem máris elaludtam, és órákkal tovább tudtam pihenni.
Lehet, hogy ez véletlen, nem tudom....."


Fónagy Zsuzsanna
Miskolc


- - - - - - - - - - - - -

Zsuzsa,

Fogad sok szeretettel, és nyitottan, a Sors (vagy Shri Mataji)
ennyire nyilvánvaló üzenetét!
Mégegyszer köszi az élménybeszámolót!




Üdv
A Kolostor Őre


Csak Könnyedén

ui: Kedves Olvasó, Meditáló Társam,
ne menj messzire, ugyanis pár nap múlva szedjük a
"sátorfánkat" és meg sem állunk a Himalájáig!

Bakancs, és meleg cucc, csak annyi kell,
amennyivel még a számítógép előtt kibírod!