2008. május 30., péntek

Hát ezen jót röhögtem!

Valamelyik nap "véletlenül" belebotlottam egy ismeretlen ismerősbe a neten.
Szóba került ez a féligtele-féligüres téma.

Pár megnyílvánulásából már érzékeltem,
hogy FANTASZTIKSZ OPTIMISZTIKSZ-el állok szembe!

Hamar kiszúrom az ilyesmit, hiszen én magam is bele-bele csúszok,
ebbe az extrém kategóriába néha napján, kedvező széljárás idején :-)

De igazán nagyot akkor röhögtem mikor olvastam egy válaszát:

"Így igaz, az én poharam is félig tele van
(itt egy szolid mosolyú smiley következett)
Mondjuk én még ráadásul sűrűn is öntök bele tiszta vizet"
(itt aztán már bevetette a gurulófejű és az igazán röhögős smileykat is :-)

Megnyílvánulása után az én fejem is röhögve gurult ide-oda :-))

A mondata nagyon megtetszett,
szinte éreztem a friss víz tiszta ízét,
az optimizmus kútjából :-)

OPTIMISTA TESTVÉREK ELŐŐŐŐŐREEEE!

Szinte már vakít a fény az alagút végén!
És ez tényleg nem a vonat!



Üdv
Csak Könnyedén
www.jogameditacio.hu



.