2009. január 3., szombat

Nils Holgersson elrepült felettem és....

...rájöttem hogy elkezdődött életem azon szakasza, amikor már nem én vagyok, A SZEMTELENÜL FIATAL, a "többséghez" képest.
"Öregedésnek" indultam, a magam 28 évével... (-:













------------------------------------------------
Te ismered Nils Holgerssont?
------------------------------------------------
Bocs az egyértelmű kérdésért, de fel kell tennem,
hogy érthetőbb legyen az alábbi történet.

Pihenni indultunk a feleségemmel kb. 2 éve, egy kellemes dunántúli,
wellness-fittness-rileksz szállodába.
(imádom a hazai gyógyfürdőket,
ha csak tehetem keresem a társaságukat,
akár csak néhány órára is...)
Nagyon jól éreztük magunkat, szuper volt minden.

-----------------------------------------------
SOKK az első vacsorán!
-----------------------------------------------
Elindultunk a szálloda éttermébe hogy megvacsorázzunk. Mindkettőnknek, egy kedves kis nosztalgikus mosoly került az arcára. Megtudtuk hogy a szálloda éttermének a fantázianeve: NILS HOLGERSSON


...rögtön elöntöttek minket a gyerekkori emlékek...
....Nils Holgerssonról, aki vándorolt a Kákalaki Akka vezette vadludak társaságával, a kis fapapucsában...
....milyen szép kis ártatlan mese volt.... (-:

Ilyen kellemes kis emlékekkel a szívünkben ültünk le a vacsorához.
A pincérek, tőlem pár évvel fiatalabb srácok és lányok voltak.
Na de nem gondoltam volna hogy ennyivel fiatalabbak!!!

Mikor kijött az asztalunkhoz a pincér, lelkesen megdicsértem neki ezt az egész ötletet. Kifejtettem, hogy kedves dolog ez, de honnan jött valójában az ötlet, hogy Nils Holgerssonról nevezzék el az éttermet?

Rájöttem hogy félreértett, mert én nem arra voltam kiváncsi hogy kicsoda Nils Holgersson, hanem hogy miért éppen róla lett elnevezve az étterem? Válaszából arra következtettem, hogy azért érthetett félre, mert őbenne az étterem nevével való első találkozásakor, talán inkább az merülhetett fel kérdésként, hogy ki is ez a Nils? Azt hihette bennem is.

Kérdésemre azt mondta, hogy ő nem tudja pontosan, de úgy emlékszik, mintha azt mondták volna neki, hogy ez a Nils Holgerson valami rajzfilm figura.
HOPPÁ!!!!

...ekkor esett le nekem valójában, hogy a srácnak fogalma sincs Nils Holgerssonról, vagy Kákalaki Akkáról!

NA NEEEE, léteznek emberek a földön, akik már felnőttként munkába álltak, kenyérkeresőként dolgoznak, és nem ismerik Nils és a vadludak történetét???

Úgy tűnt hogy neki ez már kimaradt az életéből.
Én meg még azt hittem hogy csak pár év lehet köztünk...

Haladnak az évek...
Nils Holgersson elrepült felettem...
Közeledek a 3. X-hez...
Ez már tényleg a felnőttkor lenne?

--------------------------------------------------
NILS HOLGERSON GENERÁCIÓJA is
hamarosan ráncosodni fog???

--------------------------------------------------

Egy élet gyötrelme, fájdalma, küzdelme, mind-mind kiül az ember arcára.
Nyomot hagy az idő, és ez így is van rendjén.

Az ember egyre inkább beletörődik az életébe, megpróbálja elviselni, és túlélni a dolgokat, aztán lesz ami lesz...

Néha talán visszanéz, hogy mit és hogyan tett volna máshogy az életében...
Elgondolkozik hogy minek volt értelme és minek nem...

Próbál kibékülni a Sorssal, legalább már így a végefelé...

-----------------------------------------------------------------------------
NILS HOLGERSON GENERÁCIÓJÁNAK a mázlija!!!
-----------------------------------------------------------------------------
....van egy óriási előnyü(n)k a korábbi generációkhoz képest!

Egy olyan lehetőség, amivel ha élni tudunk,
akkor az igazán mély, és húsbavágó ráncok kimaradnak az életünkből!

És az, amiről hazánk egyik legnépszerűbb rock(?) bandája,
a debreceni Tankcsapda így énekel:
"....tudom az élet súlya, a világ gondja..."
Az már nem fog ólomsúlyként ránk nehezedni,
reklámkirakatként használva arcunkat!

Nem Q5 Provitamin, és hasonló tartalmú kenőcsfélékre gondolok,
hanem egy sokkal egyszerűbb, de nagyszerűbb dologra!

Lehet hogy már sejted is... ;-)
de nyugi, még a nagy ráncosodás beállta előtt,
pár napon belül leírok mindent részletesen!

Addig is még egyszer,
Boldog Új Évet Kívánok!

Üdv
A Kolostor Őre


Csak Könnyedén

.