2016. október 16., vasárnap

sahaja jóga meditációs est


Az ajtón túl egy másik világ vár.

Avagy, sahaja jóga meditációs est a bécsi Savoyen hotelben.

Vegyes társaság. Építész, orvos, tanár, üzletember, melós, munkanélküli, nyugdíjas, diák vegyesen. De nemzetiség tekintetében is színes volt a paletta. Osztrákok, irániak, franciák, oroszok, indiaiak, ausztrálok és ki tudja még milyen nemzetiségűek. Közel kétszázan jöttek össze a bécsi Savoyen hotel nagytermében egy közös meditációs estre. Kedvelem az ilyesmit. Régebben még másfajta programokat tekintettem volna egy szombat este ideális eltöltésének. Változik az ember.

A társaságban voltak olyanok, akik a sahaja jóga meditációt, itt Bécsben, már a kezdetektől gyakorolják. Itt vannak a legelejétől. A kezdetektől, a Sternwarte (csillagváró) utcából. Aztán voltak olyanok is az est folyamán, akik most találkoztak életükben először a sahaja jóga meditációval, és Shri Mataji tanításával.


Mr. Udo tartott egy kis bevezetőt, aztán jöttek meditációs zenék, kisfilmek, személyes tapasztalatok, közös meditáció, és ilyesmi.

1982-ben kezdődött ez a történet itt Bécsben. Két éves voltam akkor. Ki tudta azt, hogy 32 év múlva engem is "idefúj a szél"? Az élet kiszámíthatatlan, és talán ez az egyik szépsége. Néha a kezünkben van a hajó kormánykereke, néha meg csak sodródunk.


Emelkedett este volt. A szombat esti, bécsi belváros is tündökölt. Fények, turisták, pompázatos épületek, nyugalom, ráérősség, kicsit amolyan fenségesség is. Kellemesen hűvös őszi este volt. Nem történt sok minden, de azért amikor tudatosodik az emberben az érzés, hogy igen, ezekért a pillanatokért már megérte megszületni, akkor az jó. Felemelő. Ez egy ilyen este volt. Aztán az ágyban adtam Zsuzsának egy puszit, elmondtam magamban egy imát sok mindenért és sokakért, majd elaludtam. Megérte belépni azon az ajtón.

 
.
Üdvözlettel
A Kolostor Őre

Csak Könnyedén


 
Társadalmi célú hirdetés: