2010. augusztus 17., kedd

Ne bánd az elmúlt éveket!

Ismerős az az érzés, amikor évekig nem veszel észre valakit vagy valamit, ami közel van Hozzád, de valahogy mégsem találkoztok, aztán egyszercsak kifordul a világ önmagából?

----------------------------------------------------------------------------
Úristen, hát hol voltál eddig az életemből???
----------------------------------------------------------------------------

Könnyen lehet hogy tényleg évekig elmész egy ember, egy cukrászda, egy klub, egy műsor vagy bármi egyéb mellett, aztán egyszercsak valamiért mégiscsak "szembetalálkoztok"! Akkor veszed csak észre, hogy a másik ember milyen jó fej, mennyit tudsz Tőle tanulni, mennyi örömet ad, vagy egy adott hellyel, zenével, társasággal, könyvvel milyen tökéletesen kerültök egymás hullámhosszára, és milyen felemelő, már-már katartikus a találkozás, és a megismerés élménye!

Olyan öröm és emelkedettség történik, ami sokszor bevillanthatja a keserűség érzését is egy pillanatra, hogy atyavilág, hát miért nem történt ez meg hamarabb? Miért nem hozta össze a Sors már korábban a találkozást? Mennyire máshogy alakultak volna az elmúlt évek, ha előbb létrejön az egymásra találás!

---------------------------------------------------------------
Így voltam ezzel én is, amikor...
---------------------------------------------------------------

...rátaláltam a sahaja jógára, és kezdtem egyre inkább magamhoz közelinek érezni. Valami olyasmi volt, hogy:

- Igen....megérkeztem....végre....

Aztán egyre több mindent megtudtam erről az egészről, és szépen lassan kirajzolódott előttem egy kép. Visszanézve jópár évvel ezelőttre, amikor még a kocsmákat jártam, és az éjszakai élet zeg-zugos útjain bolyongtam, olyan helyeken és emberekkel, amelyekhez hasonlót nagyon sokan csak filmekből ismernek, akkor mások már mély meditációban keresték és kutatták az élet igazi örömét, békéjét és boldogságát.

Ha pedig még tovább pörgettem a képet a gyors múltbeli visszatekintésre, amikor még gyerek voltam, sőt még Magyarország is a rendszerváltás előtti, álmos öntudatlanságban élt - szépen fogalmaztam meg? (-: akkor már a Föld sok-sok országában meditáltak együtt Shri Matajival a Keresők. Azok, akik már akkor a mély meditációt, a lelkük békéjét, a végtelen harmóniáját, nyugalmát, és életük boldogságát és kiteljesedését keresték a mély meditációs gyakorlatokban. 1970-től indult útjára Shri Mataji és a sahaja jóga. Én 2003-ban találtam Rá. És akkor én is döbbentem kérdeztem a Sorsot magamban: Úristen, hát hol volt ez eddig az életemből??? Miért nem jött hamarabb?

Ugye-ugye? Hányszor van ilyen, hogy rátalálunk valami fantasztikusra, és akkor esik csak le, hogy előtte hogy elment mellettünk, pedig milyen jó lett volna ha....

-------------------------------------------------------------
Ne bánd az elmúlt éveket!
-------------------------------------------------------------

Nem érdemes. Mindennek megvan a pontos helye és ideje!
Ahogy a japán mondás tartja:

Mindennek várni kell a sorára... a barack a második hónapban, a krizantém a kilencedikben virágzik.

A dolgok, emberek és események "érését" és összehangolódását, találkozásukat nem lehet siettetni! Minden a maga idejében, akkor és ott, és azokkal és úgy történik ahogy kell! Ennyi. Ezt kell tudnunk elfogadni. Minden és mindenki a helyén van, és az Útját járja, pontosan úgy, ahogy kell...

----------------------------------------------------
40 éves a Sahaja Jóga
----------------------------------------------------

Hoztam egy kis videót. No, nem azért hogy fájdítsam a szivedet, hogy miből maradtál ki az elmúlt években, hanem csak hogy gyönyörködhess egy kis összefoglalóban, Shri Mataji elmúlt 40 évéről. Külföldi jógások készítették, fogadd sok szerettel!

EGY JÓTANÁCS: próbáld meditációs állapotban végígnézni! Azaz, cipő nélkül, és tedd a két kezed, tenyérrel felfelé az öledben, és próbálj gondolatoknélkül, a jelenben lenni.

JÓTANÁCS EXTRA: még hatásosabb, ha kétszer nézed meg. Először nyitott szemmel, aztán utána csukott szemmel is, és csak hallgasd a szép zenét, merülj el benne...




Üdv
A Kolostor Őre


Csak Könnyedén

.