2011. június 26., vasárnap

A "látnok" jövendölése a buszon

Az elbizakodott "Spiritulási Egó" látomásai egy távolsági buszon, avagy egy közel 10 éves történet emlékei.

A sahaja jógával való találkozásom előtt pár évvel történt még az eset, amikor egy kellemes nyári napon a buszon utazva, épp egy hamis guru könyvében merültem el lelkesen. Persze akkoriban semmilyen rálátásom nem volt ezekre a "mesterekre", faltam minden ilyen jellegű "irodalmat" ahogy csak bírtam, míg tele nem lett az elmém, aztán már konkrét élményekre és meditatív tapasztalásokra vágytam. Persze aztán később már másként tudtam tekinteni ezekre a könyvekre. Kik is a hamis guruk? Ebbe most nagyon részletesen nem mennék bele, mert egy külön blogbejegyzést is megérne a téma, vagy talán egy egész blogot, de pár dolgot azért említek a könyvből, természetesen név nélkül, hisz nem kívánok neki reklám csinálni.

Az illető "mester" útmutatásai egy ideig nagyon szépnek hangzanak a könyveiben, mert már-már irodalmi jellegű áhitattal tud írni a lélek állapotáról és a gondolatnélküliség emelkedettségéről, azonban az oda vezető módszerekkel kapcsolatban viszont az őrület az, ami süt a tanácsaiból. Persze ez az elején nem tűnik fel, mert óvatosan adagolja, és szépen meg is magyarazzá módszereinek az értelmét és hasznosságát, azonban egyre jobban beviszi az érdeklődőt az erdőbe, illetve az őrület kategóriájába. Szerinte a teljes felszabadultság, az elme és a test korlátoltságán való túllépés az, ha mindenféle viselkedési normát levetkőzünk, és valóban őrült módjára viselkedünk, ugyanis az a teljes szabadság! (legalábbis szerinte) Persze most ez durván hangzik, de mondom a könyveiben "finoman" adagolja, hogy a kezdeti kis őrültségektől, szépen lassan juss el a nagy, teljes őrületig. Ennek ellenére hihetetlen népszerűségnek örvend a mai napig is, pedig már nem él, de az "őrült" követői úgy tűnik "boldogan" merülnek el a teljes zavarodottság állapotában.

A spiritualitás iránti tudás és tapasztalatszomjammal ültem tehát a buszon, olvasva az "őrült" tanácsait, amit akkor még annyira nem is tudtam hova tenni, de nagyon érdekelt a téma, így elmélyülten olvastam az úton. A mostani helyzethez képest, azért ezt a majdnem 10 évvel ezelőtti állapotot úgy képzeld el, hogy a mainál sokkal kevesebben érdeklődtek ilyesmik iránt, nem volt még annyira az internet sem elterjedve, tehát azért más volt a helyzet. Én senkit sem ismertem még akkor, akiket ilyesmik érdekeltek volna. Nem volt a környzetemben ilyen. Így üldögéltem a buszon, és próbáltam a rendszeres utazások alkalmával olvasgatni, és felfedezni ezt a számomra új világot, amikor is...

Hogy hogynem, de kiderült hogy egy olyan hölgy mellett ültem olvasgatva éppen, aki szintén nagy rajongója az "őrületnek", akarom mondani az adott "mester" könyveinek! (-:

Amikor meglátta nálam hogy ezt olvasgatom, akkor rögtön megszólított és elbeszélgettünk a témáról. Micsoda különös "véletlen", gondoltam magamban, de ha már így kellett lennie, akkor szívesen belementem a társalgásba. Főleg a hölgy beszélt arról, hogy ez mennyire sokat jelent neki, meg milyen szuper dolgok ezek, és hogy ő jár egy klubba, és ott is milyen fantasztikus dolgok történnek. Érdekes módon, annak ellenére hogy szinte ki voltam éhezve ilyen érdeklődésű emberek társaságára, valahogy ez a hölgy mégsem volt "magával ragadó". Most így utólag látom már magamon, hogy ezt az őrületet érezhettem akkor rajta, ugyanis célozgtatott a klubról ahová jár, hogy ott micsoda dolgokkal foglalkoznak. Mint valami "boszorkány konyha" olyan lehetett. A sok-sok spirituális infót és tanácsot keverik, kavarják, nyújtják, kutyulják, vegyítik, hevítik, ahogyan csak bírják... Minél több mindent gyömöszölnek bele, hátha attól még jobb lesz, aztán még jó sok féle "fűszerrel" tuningolni, hátha attól lesz "pikáns íze", aztán ha nem úgy működik ahogy kéne, akkor még intenzívebben keverni, kavarni, kutyulni, még több mindent belenyomni.....jaaaaajjjj.....

Aztán a beszélgetésünk közben pedig rohamosan közeledett a busz ahhoz a megállóhoz, ahol a hölgynek már le kellett szállnia, így elbúcsúztunk egymástól. A hallottak ellenére én azért örültem a találkozásnak, az új élményeknek, és annak hogy a "véletlenek" játékát szemlélhetem az életben, azonban semmi vágy nem ébredt fel bennem arra, hogy az illető hölgy által emlegetett klubbot meglátogassam. Pedig mondom, alig vártam már hogy a meditációval foglalkozó emberekkel találkozhassak. A busz megállt, a hölgy elindult az ajtóhoz hogy leszálljon, amikor levégül még előtört belőle a mindentudó "látnok" is. Azt mondta ugyanis még a búcsú után, hogy
Ő BIZTOS BENNE HOGY MI MÉG TALÁLKOZNI FOGUNK!

Érted?!?!
Ő BIZTOS BENNE!
Hát mondom magamban ez aztán a nem semmi. (-:

Úgy voltam vele, hogy ki tudja, lehet hogy így lesz, de az is lehet hogy nem. De Ő az aztán biztos benne. Hogy mi alapján? Nem tudom, az már nem derült ki. Az elbizakodott Spirituális Egó "látnoki képessége", kinyilatkozást tett ott nekem a buszon, a megkérdőjelezhetetlen jövőt illetően. Azóta bizony már eltelt jópár év, a klubban még nem jártam, úgy emlékszem a hölggyel sem futottam össze. De persze még megtörténhet a találkozás. Aztán teltek az évek, rengeteg minden történt, sok hasonló érdeklődésű embert is megismertem, mind itthon, mind külföldön, és jobban el is terjedtek a világban ezek a dolgok. Sok-sok fura fazont is láttam, még a hölgynél is különbeket, de ez a találkozás a buszon valamiért nagyon bennem maradt. Emlékezetes volt.

Ezt a kis történetet csak azért osztottam meg Veled, hogy tanulságként és jótanácsként tudjam mondani, hogy bárhol járj is a "Spirituális Utadon", akár a kezdeti lépéseknél, akár a már életformává átalakuló hozzáállásnál, akár az "újrakezdésnél", egy valamire azért mindig figyelj! Bármit csinálj is, bármit olvass is, bárkivel is találkozz, próbálj józan és normális maradni!!! Nem kívánok Neked szűrőket adni, találd meg a sajátodat, és az alapján rostáld az őrültségeket, a látnokokat, a spirituális egókat, a hamis kártyásokat, és az összes benyomást ami ér majd a Keresésed közben!

Ami még fontos lehet az Utadon, és segíteni fogja a szűrőid és a radarjaid lézerpontosságú működését is az az, ha minél pontosabban tudod, hogy valójában, MIT IS KERESEL TE IGAZÁBÓL?


Üdv
A Kolostor Őre


Csak Könnyedén

*******************************************************************************
A MISSZIÓ --> Hiszek abban hogyha minden családban lesz legalább egy, rendszeresen meditáló ember, az mindent meg fog változtatni! Türelmesebb, megfontoltabb, és sokkal kiegyensúlyozottabb lesz az ország. A célom az hogy ez összejöjjön, hiszen ez mindannyiunk érdeke is. Egy sokkal tudatosabb, emelkedettebb és kedvesebb társadalom már igazán ránk fér végre. A kolostoros blog egyszerű, és pénztárca kímélő eszközeivel, na és az internet segítségével ez könnyen elérhető. Ha tetszett ez a mostani bejegyzés, értékesnek, humorosnak, vagy éppen elgondolkodtatni valónak találtad, akkor mindenképp küldd tovább most másoknak is! HAJRÁ!