2019. július 3., szerda

Svájc. Üzlet. Pénz.

Nagyításhoz klikk a képekre!

Ha már Svájc, akkor sokaknak a pénz ugrik be elsőre (elnézést a csokoládé rajongóktól!), és mivel van egy kisebb üzleti kapcsolódásom a zürichi reptérhez, így aztán a küsnachti és bollingeni napok után rákanyarodtam én is a kamat, a profit, és az osztalékok világára.

Ellátogattam tehát a zürichi reptérhez, annak ellenére hogy autóval érkeztünk az országba, és megnéztem Svájc jelenlegi legnagyobb ingatlanberuházást, közvetlenül a reptér mellett épülő 180 ezer négyzetméteres óriás iroda és bevásárlókomplexumot, a CIRCLE-t.

Tavaly már szó volt itt a kolostoros blogban a repterekről, amelyekkel kapcsolatban azóta sikerült még szorosabbra és több rétegűre fűznöm az üzleti kapcsolódásomat, így aztán nagy érdeklődéssel töltöttem a napot a zürichi reptéren. Tetszett amit láttam, hallottam, és különösen várom a CIRCLE megépülését is. Hosszú-hosszú évekre meg fogja határozni a zürichi reptér arculatát.

A reptéri délelőtt után pedig maradva még a témánál, délután hová is látogathattam volna el jobb helyre, mint Svájc pénzügyi múzeumába!

A modern gazdaságtörténelem bemutatása volt a témája a kiállításnak. Siker, bukás, hatalmas mérföldkövek, sok-sok tanulság. És az a lenyűgöző svájci precizitás.

 

Üdvözlettel
A Kolostor Őre

Csak Könnyedén



Társadalmi célú hirdetés: